اینتر توقف ناپذیر ناپولی را در هم کوبید

اینتر توقف ناپذیر ناپولی را در هم کوبید

پایگاه خبری فوتبالی- اینتر در هفته چهاردهم سری آ ایتالیا یک شکست خانگی را به ناپولی تحمیل کرد.

به گزارش فوتبالی، ناپولی در شرایطی میزبان تیم اینتر در ورزشگاه دیگو آرماندو مارادونا بود که در بازی های خانگی فصل جاری نتایج جالبی به عنوان قهرمان فصل گذشته سری آ کسب نکرده و یک شکست خانگی دیگر هم مقابل اینتر متحمل شد. نیمه اول این دیدار با برتری اینتر در تعداد حملات و موقعیت ها پیگیری شد اما طرفداران این تیم تا دقیقه ۴۴ منتظر به ثمر رسیدن گل ماندند تا اینکه یک شوت از پشت محوطه جریمه توسط هاکان چالهان اوغلو بازی را ۱-۰ به سود تیم مهمان کرد و همین نتیجه در پایان نیمه اول هم باقی ماند.

در نیمه دوم شاگردان والتر ماتزاری برای جبران گل خورده تلاش کردند اما درخشش دروازه بان موفق سوئیسی اینتر یعنی یان زومر مانع ثبت گل تساوی شد. در دقیقه ۶۱ روی یک همکاری از گوشه محوطه جریمه و پاس عرضی نیکولا بارلا توپ را گرفت و با یک دریبل و ضربه عالی دروازه الکس مرت را باز کرد تا برتری تیم اینتر به دو گل برسد. در ادامه هم مارکوس تورام یکی از بهترین بازیکنان فصل اینتر با یک ضربه بغل پای راست بازی را ۳-۰ کرد تا تیم ناپولی قهرمان فصل قبل سری آ با یک شکست سنگین خانگی هفته چهاردهم را به پایان برساند و شاگردان سیمونه اینزاگی نیز توقف ناپذیر در جدال قهرمانی با یوونتوس در جدول سری آ پیش بروند.

با این باخت ناپولی ۲۴ امتیازی ماند و در رده پنجم جدول باقی ماند و اینتر هم با کسب ۳ امتیاز ۳۵ امتیازی ماند و در رده نخست جدول بالاتر از یوونتوس جای گرفت.

۱۰۰۹