لیگ برتر والیبال| ارومیه برنده تنها جدال پنج سته هفته نهم

لیگ برتر والیبال| ارومیه برنده تنها جدال پنج سته هفته نهم

پایگاه خبری فوتبالی- تیم شهرداری ارومیه با شکست مس رفسنجان برنده تنها جدال پنج سته هفته نهم لیگ برتر والیبال مردان شد. 

به گزارش فوتبالی، هفته نهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه 12 آذر) با هفت دیدار در شهرهای اردکان، تهران، گرگان، یزد، ارومیه، مشهد و رامسر پیگیری شد.

در آخرین دیدار این هفته شهرداری ارومیه در سالن غدیر میزبان مس رفسنجان بود و سه بر دو حریف را شکست داد تا به سومین پیروزی خود دست یابد.

عبدالرضا علیزاده سرمربی جدید شهرداری ارومیه هم که هنوز کارت لیگ برتری خود را برای حضور روی نیمکت سرمربیگری این تیم دریافت نکرده بود، از جایگاه تماشاگران هدایت تیم خود را برعهده داشت.

مس رفسنجان در ست‌های اول و سوم این مسابقه با امتیاز مشابه 25 بر 23 به پیروزی رسید شهرداری ارومیه ست‌های دوم، چهارم و پنجم را با امتیازات 25 بر 17، 25 بر 22 و 15 بر 12 به نفع خود تمام کرد تا برنده تنها جدال پنج سته هفته نهم باشد.

با کسب این پیروزی شهرداری ارومیه با سه برد و هشت امتیاز یک پله در جدول رده‌بندی صعود کرد و در جایگاه دوازدهم قرار گرفت. مس رفسنجان هم با سه پیروزی و 9 امتیاز جایگاه خود در رتبه یازدهم را حفظ کرد.

محمدحسن خوشدل نماینده سازمان لیگ، بهروز جعفری ناظر فنی و داوری، وحید پورکاشیان داور اول و محمد آقایی داور دوم این دیدار بودند. فرهاد صالح‌افزون از تیم مس در ست دوم کارت زرد و در ست سوم کارت قرمز دریافت کرد. علیرضا عبدالحمیدی بازیکن مس هم در ست پنجم اخراج شد. مربی تیم شهرداری ارومیه هم در ست سوم کارت قرمز دریافت کرد. همچنین در پایان ست اول جواد حسین‌آبادی به دلیل مصدومیت به بیمارستان منتقل شد.

زمان این دیدار 2 ساعت و 39 دقیقه و تعداد تماشاگران 1500 نفر بود.

2636