لیگ برتر والیبال| پیروزی پاس گرگان مقابل چادرملو/ شکست خانگی رامسر مقابل طبیعت

لیگ برتر والیبال| پیروزی پاس گرگان مقابل چادرملو/ شکست خانگی رامسر مقابل طبیعت

پایگاه خبری فوتبالی- تیم طبیعت در دو هفته هشتم و نهم لیگ برتر مردان موفق به شکست نمایندگان استان‌های گرگان و مازندران شد تا دو پیروزی ارزشمند خارج از خانه به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، هفته نهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه 12 آذر) با هفت دیدار در شهرهای اردکان، تهران، گرگان، یزد، ارومیه، مشهد و رامسر پیگیری شد.

در یکی از دیدارهای این هفته پاس گرگان در سالن امام خمینی (ره) میزبان چادرملو اردکان بود و سه بر یک به پیروزی رسید.

در این مسابقه که یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته نهم به لحاظ جایگاه دو تیم بود، اردکانی‌ها تنها در ست سوم موفق به شکست حریف با پوئن 25 بر 22 شدند اما شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس با امتیازات 25 بر 18، 25 بر 18 و 25 بر 22 در ست‌های اول، دوم و چهارم به پیروزی رسیدند تا به پنجمین برد خود دست یابند و با 13 امتیاز فعلا راهی جایگاه هفتم جدول شوند.

چادرملو اردکان هم با 4 برد و 13 امتیاز دو پله در جدول سقوط کرد و در جایگاه هشتم قرار گرفت تا پس از پایان دیدارها جایگاهش در جدول مشخص شود.

نادر انصاری به عنوان نماینده سازمان لیگ و محمد شاهمیری به عنوان ناظر فنی و داوری در این مسابقه حضور داشتند. مسعود ذوقی داور اول و میلاد عرب اسماعیلی داور دوم این دیدار بودند.

این مسابقه 123 دقیقه‌ای، 300 تماشاگر داشت و 6 کارت زرد و قرمز در مجموع به دو تیم اختصاص یافت. سرمربی پاس گرگان و تیم پاس در ست نخست کارت زرد گرفتند. شایان شاهسوند و عرفان جلالی‌نژاد بازیکنان تیم پاس و مهرداد بابایی و قاسم کارخانه از تیم چادرملو در ست سوم کارت قرمز دریافت کردند.

تیم هورسان رامسر که از هفته هشتم با تغییر سرمربی روبرو شد، این هفته در سالن شهید صدر رامسر میزبان طبیعت بود.

شاگردان ابراهیم وادی که در گنبد موفق به شکست شهرداری این شهر شدند، در مسیر بازگشت به تهران راهی رامسر شدند و با شکست سه بر یک نماینده این شهر یک برد دیگر به اندوخته‌های خود در جدول اضافه کردند.

شاگردان آرش صادقیانی در تیم هورسان در ست دوم 25 بر 18 به پیروزی رسیدند اما نتیجه ست‌های اول، سوم و چهارم را با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 21 و 25 بر 16 به میهمان خود واگذار کردند تا هورسانی‌ها سومین شکست فصل خود را تجربه کنند.

مسعود قاری و علی یاوری به عنوان نماینده سازمان لیگ و ناظر فنی و داوری، نظارت بر این دیدار را برعهده داشتند.

محمود محبوب عشق‌دوست و داود نافعی نیز داوران اول و دوم این مسابقه بودند که به  مدت 123 دقیقه طول کشید و 400 تماشاگر داشت. تیم طبیعت کارت زرد تاخیر این دیدار را در ست سوم دریافت کرد.

2636