خبر خوب برای پرسپولیس؛ کوتینیو به بازی سه‌شنبه نرسید!

خبر خوب برای پرسپولیس؛ کوتینیو به بازی سه‌شنبه نرسید!

پایگاه خبری فوتبالی – حریف قطری پرسپولیس برای بازی روز سه‌شنبه چند ستاره موثرش را در اختیار ندارد.

به گزارش فوتبالی، لیست تیم الدحیل قطر برای بازی با پرسپولیس که روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود اعلام شد. این بازی آخرین بازیِ دو تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیاست.

طبق اعلام کریستف گالتیه سرمربی تازه وارد الدحیل، این تیم با 21 بازیکن به تهران می‌آید. نکته خوشحال‌کننده برای پرسپولیس این است که 3 بازیکن خارجی و موثر الدحیل به دلایل مختلف در این بازی غایب خواهند بود.

اصلی‌ترین غایب الدحیل، فیلیپه کوتینیو ستاره برزیلی این تیم است که قبل از بازی هفته گذشته الدحیل مقابل استقلال تاجیکستان مصدوم شد. او در برابر تیم تاجیکستانی به زمین نرفت و در آخرین بازی الدحیل در لیگ ستارگان قطر مقابل ام صلال هم غیبت داشت

در نهایت او به بازی با پرسپولیس هم نرسید. کوتینیو البته در بازی رفت الدحیل و پرسپولیس که با برتری یک برصفر پرسپولیس تمام شد 90 دقیقه بازی کرد. اما نمایش خوبی نداشت و در اولین دقیقه وقت‌های تلف‌شده تعویض شد.

غایب بعدی الدحیل روبن سمدو مدافع وسط پرتغالی این تیم است که به دلیل اخراج در بازی قبلی مقابل استقلال تاجیکستان از بازی در برابر پرسپولیس محروم است. سمدو هم در بازی رفت مقابل پرسپولیس بازی کرده بود.

غایب آخر الدحیل هم ادمیلسون جونیور مهاجم سرشناس بلژیکی است که سابقه گل زدن به پرسپولیس را دارد. اما قرارداد او با الدحیل در این فصل به مشکل خورده است و فعلا نتوانسته در هیچ کدام از بازی‌های داخلی و آسیایی برای این تیم بازی کند.

غیبت این 3 بازیکن اتفاق مثبتی برای پرسپولیس است. چون آنها با غیبت سمدو و کوتینیو در دفاع و حمله قدرت لازم را ندارند. حالا نوبت پرسپولیس است که از این موقعیت بهترین بهره را ببرد و نتیجه‌ای را که لازم دارد بگیرد.

1359