عکس؛ مسی و بوسکتس در رستوران معروف میامی

عکس؛ مسی و بوسکتس در رستوران معروف میامی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی و همسرش آنتونلا روکوتزو در کنار هم از تعطیلات در آمریکا لذت می برند.

به گزارش فوتبالی، جمعه شب مسی جمعه گذشته به همراه هم تیمی خود سرجیو بوسکتس و همسرانشان به یکی از رستوران های مجلل شهر مادرید رفتند. آنها حدود دو ساعت در این رستوران حضور داشتند و با هم شام خوردند. این رستوران در مرکز "برکل" قرار گرفته است که یکی از مجلل ترین مناطق شهر میامی به شمار می رود. 

حضور دو ستاره اینتر میامی و زوج هایشان با استقبال بسیار گرمی از سوی هوادارانی مواجه شد که بی صبرانه در مقابل در های رستوران منتظر آنها بودند و می خواستند که با آنها عکس بگیرند. صفحه اینستاگرام این رستوران تصاویری از این دو ستاره را منتاشر کرده و در توضیحش نوشته است:" عجب شب خارق العاده ای! بسیار مفتخر هستیم که میزبان لیونل مسی و سرجیو بوسکتس دو اسطوره فوتبال برای شامبی فراموش نشدنی بودیم. ممنون که به ما ملحق شدید."

مسی و بوسکتس به همراه اینتر میامی توانستند در سال 2023 به قهرمانی لیگزکاپ برسند اما در لیگ آمریکا ناکام بودند و از صعود به پلی آف باز ماندند. حالا آنها این فرصت را دارند تا تعطیلات را در کنار خانواده خود سپری کنند.  مسی 36 ساله در 14 بازی خود در اینتر میامی یازده گل زد و پنج پاس گل ثبت کرد و فعلا می تواند چند ماهی را تا شروع فصل جدید، استراحت کند.

4125