پدیده بارسلونا که در جام جهانی نوجوانان خوش درخشید

پدیده بارسلونا که در جام جهانی نوجوانان خوش درخشید

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آلمان در سالهای اخیر در سطح فوتبال بزرگسالان، شرایط خوبی نداشته اما درخشش نوجوانان این تیم در جام جهانی، امیدها را به اینده فوتبال ژرمن ها زنده کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم زیر 17 سال آلمان در جام جهانی خوش درخشید. در حقیقت فوتبال آلمان از سال 2014 به بعد در سطح بزرگسالان دچار افت مشهودی شده اما تیم زیر 17 سال این تیم که در عرض یک سال قهرمان یورو و جام جهانی شده، نوید آینده ای درخشان را می دهد. انها تیمی جنگجو، پرتلاش و انرژیک هستند و رهبر این تیم هم نوح درویش است که در تابستان گذشته به آکادمی بارسلونا ملحق شد.

درویش که مادری فرانسوی و پدری آلمانی-عراقی دارد، در جام جهانی زیر 17 سال خوش درخشید و عنوان آقای پاس گل مسابقات را کسب کرد و در فینال مقابل فرانسه گلزنی کرد. او در پست هافبک هجومی بازی می کند که می تواند در پست های مختلف حط خمله نیز قرار بگیرد. در آلمان، درویش را با سانه مقایسه می کنند هر چند که خودش مسی را اسطوره خود می داند. 

درویش در آکادمی فرایبورگ رشد کرد و درخشش او در یوروی زیر 17 سال باعث شد تا بارسایی ها برای خریدنش  اقدام کنند. در حقیقت بارسلونا در تابستان گذشته تصمیم گرفت که او را به لاماسیا ببرد.  نوح درویش چهار ماه است که در لاماسیا حضور دارد و سعی در اثبات توانایی هایش دارد. او در چمپیونزلیگ جوانان در سه بازی فیکس بوده است. 

4125