رد یک فرضیه توسط الهلال؛ النصر بهترین تیم آسیا نبود!

رد یک فرضیه توسط الهلال؛ النصر بهترین تیم آسیا نبود!

پایگاه خبری فوتبالی – آمارهایی که الهلال ثبت کرده است از هر جهت بهتر از آمارهای النصر است.

به گزارش فوتبالی، جمعه شب در مهم‌ترین بازی نیم‌فصل اول لیگ برتر عربستان، تیم‌های الهلال و النصر به میزبانی الهلال با هم روبرو شدند که در پایان الهلال موفق شد با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد.

نتیجه بازی برای خیلی از فوتبالدوستان، دور از انتظار بود. چرا که تصور می‌شد دو تیم یک رقابت نزدیک و پایاپای داشته باشند. اما الهلال در نیمه دوم 3 گل زد و 3 امتیاز این مسابقه را گرفت. با این پیروزی اختلاف دو تیم در صدر جدول به 7 امتیاز رسید.

پیش از این مسابقه اغلب فوتبالدوستان و کارشناسان فوتبال آسیا معتقد بودند که النصر بهترین تیم آسیا است و شانس بیشتری برای پیروزی دارد. دلیل این ادعا هم حضور ستاره‌هایی مثل کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو و ... در این تیم است.

آمار عملکرد النصر تا قبل از این بازی هم همین ادعا را تایید می‌کرد. النصر قبل از بازی با پرسپولیس 8 برد پیاپی داشت و در 19 بازی آخرش 18 بازی را برده بود. از طرفی هم تقابل النصر با پرسپولیس باعث شده بود فوتبالدوستان ایرانی به این فرضیه دامن بزنند. چون دوست داشتند این طور فکر کنند که پرسپولیس با بهترین تیم آسیا بازی دارد.

النصر اتفاقا در بازی با الهلال از همه بازیکنان خارجی‌اش استفاده کرد. چون در لیگ عربستان برخلاف لیگ قهرمانان آسیا محدودیتی در استفاده از بازیکنان خارجی وجود ندارد. برای همین هم 8 بازیکن خارجی از ابتدا در ترکیب این تیم قرار گرفتند.

نتیجه پایانی بازی اما برای النصر ناامید کننده بود. الهلال با ارائه یک نمایش قدرتمندانه برتری خودش را به النصر نشان داد. بعد از پایان بازی بود که توجه علاقمندان به آمار تیم آبی شهر ریاض جلب شد. الهلال در 22 بازی اخیرش نباخته است و 14 بازی آخرش را با برد پشت سر گذاشته است.

آمار این تیم از هر جهت بهتر از آمارهایی است که النصر ثبت کرده است. الهلال حتی بیشترین گل زده و کمترین گل خورده لیگ را هم به نام خودش زده است و تنها تیم بدون باخت لیگ محسوب می‌شود.

به هر حال با این نتیجه و قبل از این که لیگ عربستان به نیم‌فصل برسد الهلال روی این نظریه که النصر بهترین و قدرتمندترین تیم آسیاست خط بطلان کشید و خودش مدعی این عنوان شد.

1359