گایاردو: به دنبال پیروزی مقابل سپاهان هستیم

گایاردو: به دنبال پیروزی مقابل سپاهان هستیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم فوتبال الاتحاد می‌گوید شاگردانش در بازی فردا شب با سپاهان ایران برای کسب سه امتیاز به میدان خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، مارچلو گایاردو که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (دوشنبه) در دور پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا پذیرای سپاهان ایران خواهد بود، در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: تاریخ باشگاه الاتحاد تنها پیروزی در هر بازی را می‌پذیرد. هر بازی برای ما مهم است و ما به دنبال پیروزی در مسابقه فردا و صعود به عنوان صدرنشین گروه هستیم.

وی افزود: تعداد دیدارها زیاد است و زمان استراحت بین بازی‌ها کوتاه. ایده استفاده چرخشی از بازیکنان را در سر داریم، اما مهمترین چیز این است که سیستم بازی تیم تحت‌تأثیر این موضوع قرار نگیرد. امیدواریم با بهترین فرم و شکل پا به بازی فردا بگذاریم. فردا احمد حجازی 45 تا 60 دقیقه بازی خواهد کرد.

احمد حجازی مدافع مصری و 32 ساله الاتحاد هم که به همراه گایاردو در کنفرانس خبری حضور پیدا کرده بود، گفت: خوشحالم که به ترکیب تیم بازگشتم و در کنار تیم حضور دارم. الاتحاد برای دفاع از نام و تاریخ خود پا به هر بازی می‌گذارد. حضوری ماندگار و مهم در آسیا داشته‌ایم و لیگ قهرمانان آسیا برای ما تورنمنت مهمی است.

در حال حاضر سپاهان با 10 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی گروه C لیگ قهرمانان آسیا و پشت‌سر الاتحاد 12 امتیازی جای دارد.

بازی دو تیم از ساعت 21:30 فردا (دوشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه الملک عبدالعزیز آغاز خواهد شد.

7474