مورد عجیب الاتحاد؛ هر سه روز یک بازی!

مورد عجیب الاتحاد؛ هر سه روز یک بازی!

پایگاه خبری فوتبالی - حریف سپاهان در مدت اخیر تقریباً هر سه روز یک بازی انجام داده است.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، الاتحاد فردا در عربستان میزبان سپاهان خواهد بود. مسابقه‌ای که تاثیر بسیاری روی صعودکنندگان از این گروه خواهد داشت و باید دید طلایی‌پوشان ایرانی در زمین مسابقه چه نتیجه‌ای برابر تیم زردپوش شهر جده به دست خواهند آورد.

اما نگاهی به برنامه بازی‌های الاتحاد نکته بسیار جالب توجهی را عیان می‌کند و آن بازی کردن تقریباً هر سه روز یکبار این تیم عربستانی است. این در حالی است که لیگ برتر ایران باز هم پس از مسابقات هفته یازدهم باتوجه به بازی نمایندگان ایران در آسیا با تعویق روبه‌رو شده است.

زردپوشان عربستانی روز ۲۴ نوامبر به مصاف الاتفاق رفتند و به تساوی دست یافتند. این تیم سه روز بعد و در ۲۷ نوامبر بازی آسیایی خود برابر آلمالیق را در ازبکستان انجام داد. یاران بنزما دقیقاً سه روز دیگر یعنی ۳۰ نوامبر با بازگشت از سفر به ازبکستان در جده به مصاف الخلیج رفتند و حالا باید بعد چهار روز پس از این مسابقه با سپاهان بازی کنند. 

نکته جالب اینکه این پایان بازی‌های پشت سر هم الاتحاد نیست و آن‌ها سه روز بعد بازی سپاهان هم باید در لیگ برتر کشور خود به مصاف ضمک بروند و این موضوعی است که قطعاً خستگی خود را خواهد داشت و باید دید ژوزه مورایس و شاگردانش می‌توانند از این اتفاق نهایت بهره را به نفع خود ببرند یا خیر.

1997