کاربران ایرانی و کونسیسائو علیه مربیان روی سکوی استادیوم پورتو!

کاربران ایرانی و کونسیسائو علیه مربیان روی سکوی استادیوم پورتو!

پایگاه خبری فوتبالی - واکنش‌ها به گلزنی دیشب مهدی طارمی در صفحه اینستاگرامی پورتو جالب توجه است.

به گزارش فوتبالی، مهدی طارمی این فصل با انتقادات عجیبی در پورتو روبه‌روست. بازیکنی که فصل گذشته آقای گل لیگ پرتغال شده، در فصل جاری متهم به بی‌انگیزگی است! برخی طرفداران پورتو معتقدند مهاجم ایرانی باتوجه به پیشنهاداتش و البته اطمینان خاطری که از بازی کردن دارد، آن انگیزه و طراوت فصول گذشته را ندارد و دلیل کم گل زدن وی در فصل جدید هم همین موضوع بوده است.

با این حال سرجیو کونسیسائو مهم‌ترین و بزرگ‌ترین حامی طارمی است و نه تنها هیچ توجهی به این انتقادات ندارد، بلکه از مهاجم خود حمایت ویژه‌ای هم کرده است. سرمربی پرتغالی قبل از بازی دیشب گفته بود طارمی حتی زمانی که گل نمی‌زند و پاس گل هم نمی‌دهد، باز دستورات وی را در زمین پیاده می‌کند و حضور وی در ترکیب ابتدایی را قطعی دانسته بود تا یکی از روزنامه‌های پرتغالی با کنایه تیتر بزند: «طارمی و ده نفر دیگر!»

همین اتفاق هم افتاد و کونسیسائو که منتقدین طارمی را مربیان روی سکو نامیده بود، بی‌اهمیت به نظر آن‌ها ستاره بوشهری را مقابل فامالیکائو بازی داد و مهاجم ایرانی با گلزنی باز هم پاسخ اعتماد بیش از اندازه سرمربی به خود را داد تا کونسیسائو در پایان مسابقه با سری بالا باز هم لب به ستایش از طارمی بگشاید و از هوش و نبوغ وی تمجید کرده و تصمیم خود بابت بازی دادن به وی را درست بداند.

اما در این میان واکنش کاربران ایرانی در پست اینستاگرامی مربوط به طارمی جالب توجه است؛ جایی که هموطنان طارمی با خوشحالی بابت گلزنی دیشب این بازیکن ملی‌پوش، این‌گونه نوشته‌اند که بیشتر هم‌تیمی‌های مهدی به وی پاس نمی‌دهند ولی با این حال طارمی باز هم گل زده و چیزی مانع از پیشروی وی نخواهد بود.

در پایان می‌توان مدعی شد فعلاً همه چیز به نفع کاربران ایرانی، مهدی طارمی و سرجیو کونسیسائو بوده و این مربیان روی سکو بوده‌اند که احتمالاً باید دوباره با محبت بیشتری به ستاره فصول اخیر خود بنگرند.

1997