مشاجره لفظی بازیکنان سابق پرسپولیس در جریان تمرین فولاد

مشاجره لفظی بازیکنان سابق پرسپولیس در جریان تمرین فولاد

پایگاه خبری فوتبالی- گادوین منشا و محمد علی‌نژاد در تمرینات فولاد با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و ممکن بود کار به درگیری فیزیکی کشیده شود.

به گزارش فوتبالی، تمرینات تیم فولاد خوزستان در روزهای اخیر در اهواز در حال برگزاری است، اما این تمرینات بدون حاشیه نبوده است.

در روزهای اخیر یک درگیری در تمرین تیم فولاد به وجود آمد که البته مسئولان این باشگاه علاقه چندانی به رسانه‌ای شدن آن نداشتند، اما حالا مشخص شده که دو بازیکن فولاد مشاجره تندی با یکدیگر داشتند.

گادوین منشا و محمد علی‌نژاد دو بازیکن تیم فولاد بودند که در تمرین دو روز پیش این تیم با یکدیگر جروبحث بسیار تندی داشتند که این جروبحث به درگیری لفظی کشیده شد و شاید اگر دخالت سایر بازیکنان نبود، کار به درگیری فیزیکی کشیده می‌شد که البته این اتفاق رخ نداد. این درگیری‌ها در تمرین فولاد تازگی ندارد و پیش از این هم برخی از بازیکنان فولاد با یکدیگر و حتی با برخی از مربیان کادر فنی هم درگیری‌هایی داشتند که البته مسئولان باشگاه فولاد تلاش زیادی کردند تا این حواشی رسانه‌ای نشود.

منشا که سابقه حضور در پرسپولیس را هم در کارنامه دارد، در زمان حضور در این تیم یک بار با سیامک نعمتی،‌ هم‌بازی خود در جریان بازی درگیر شد که آنجا هم بازیکنان پرسپولیس اجازه ندادند کار به جاهای باریک کشیده شود.

7474