گزارش ویژه/ مشکلات مالی عجیب و غریب مس رفسنجان ادامه دارد!

گزارش ویژه/ مشکلات مالی عجیب و غریب مس رفسنجان ادامه دارد!

پایگاه خبری فوتبالی- ظاهرا بحران مالی فصل پیش در مس رفسنجان همچنان ادامه دارد و به این فصل هم رسیده است.

به گزارش فوتبالی، آنطور که از رفسنجان خبر رسیده بی‌پولی در مس رفسنجان بیداد می‌کند و این باشگاه صنعتی مشکلات عجیب و غریبی را پشت سر می‌گذارد.

مس رفسنجان در چهارمین فصل حضورش در لیگ برتر با مشکلات عجیب و غریب مالی مواجه شده است. این باشگاه که در دو فصل اول حضورش در لیگ برتر همواره جزو تیم‌های متمول لیگ به شمار می‌رفت حالا در بحث پرداختی به اعضای تیم و برخی مسائل سخت‌افزاری و روزمره به مشکل خورده و ظاهرا تلاش‌های صورت گرفته در این خصوص هم فایده‌ای نداشته است.

پیگیری‌های خبرنگار فوتبالی در رفسنجان حاکی از آن است که اعضای کادرفنی و بازیکنان مس رفسنجان با گذشت ۲۳ هفته از رقابت‌های لیگ برتر ۲۳ درصد از مبالغ قراردادهای خود در این فصل را دریافت کرده‌اند. البته تا اینجای فصل قاعدتا بایستی حدود ۴۰ درصد دریافت می کردند.

بازیکنان مس رفسنجان مدعی هستند نسبت به همه تیم‌های لیگ برتری درصد کمتری از قرارداد خود را دریافت کرده‌اند.

از طرف دیگر بازیکنان قدیمی تر مس رفسنجان از سال‌های گذشته هم مطالباتی دارند که همچنان باشگاه در پرداخت آن موفق نبوده است.

ظاهرا بازیکنان مس رفسنجان در روزهای گذشته اقدام به اعتصاب و تحریم تمرینات هم کرده‌اند که این موضوع با درخواست مدیران باشگاه و ساکت الهامی سرمربی نارنجی‌ها فعلا منتفی شده و تمرینات از سر گرفته شده است. منتهی وعده های مدیران باشگاه برای پرداخت پول در روزهای گذشته محقق نشده و این تیم صنعتی را در شرایطی عجیب قبل از بازی حساس با سپاهان قرار داده است.

گفته می‌شود مس رفسنجان در تامین هزینه‌های جاری خود هم به مشکل خورده است؛ شنیده ها حاکی از آن است که این باشگاه به تعداد زیادی از هتل‌ها و آژانس های هواپیمایی و ... بدهکار است و به این مشکلات عجیب و غریب باید شکایت برخی اعضای سابق و فصل گذشته را هم اضافه کنید که هنوز مطالبات شان پرداخت نشده است.

مطمئنا ادامه روند کنونی باشگاهی که در سال‌های گذشته به عنوان یک باشگاه متمول و صنعتی شناخته شده که هیچ خبری درباره مشکلات مالی از آن منتشر نمی‌شد، می‌تواند مس رفسنجان را در وضعیتی عجیب‌تر از آنچه هست قرار بدهد و می‌تواند شروعی برای روند نزولی این تیم در ادامه لیگ برتر باشد.

1470