یوونتوس مهاجم خود را به آرسنال نمی فروشد

یوونتوس مهاجم خود را به آرسنال نمی فروشد

پایگاه خبری فوتبالی- دوسان ولاهوویچ، هدف نقل و انتقالات آرسنال تایید کرد که می خواهد در یوونتوس بماند.

به گزارش فوتبالی ، این مهاجم در دو سال گذشته در رادار میکل آرتتا بوده است. آرسنال تلاش خود را برای جذب او در ژانویه ۲۰۲۲ آغاز کرد، اما او در عوض تصمیم گرفت با انتقالی ۶۲ میلیون پوندی به یوونتوس بپیوندد و از آن زمان تاکنون ۲۸ گل در ۷۵ بازی به ثمر رسانده است. ولاهوویچ در ماه های اخیر به دلیل مشکلات مالی باشگاه به شدت با جدایی از تورین در ارتباط بوده است. 

با این حال، این بازیکن ۲۳ ساله اخیرا به La Gazzetta dello Sport گفته است که قصد جدایی ندارد. او گفت: "من تابستانی متفاوت از بقیه بازیکنان را تجربه نکردم، از نظر من هیچ اتفاقی نیفتاد. من همیشه متمرکز و آرام بوده ام، حتی در تور آمریکا، زمانی که بازی مقابل میلان را به دلیل مشکل جسمی از دست دادم. همیشه آرام بودم. همیشه مطمئن بودم که می‌خواهم بمانم. شایعات همیشه وجود دارند، و آنها بخشی از فوتبال هستند، اگر شروع به توجه کردن به آنها کنیم، شاید دیوانه شویم. "

ولاهوویچ در ادامه افزود: " من خودم را متعهد به حضور در یوونتوس کردم و فقط به پیشرفت فکر می کنم و در نهایت بسیار خوشحالم که ماندم. این همان چیزی بود که می خواستم."

 طبق گزارش ها، آرسنال در حال بررسی احتمال جذب این مهاجم در ژانویه بود و البته چلسی نیز به این بازیکن علاقه مند است. برخی از باشگاه‌های عربستان سعودی نیز ظاهراً علاقه مند به جذب این مهاجم صربستانی هستند

۱۰۰۹