مهاجم سابق رئال مادرید در راه بارسلونا

مهاجم سابق رئال مادرید در راه بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- ژاوی به دنبال حذب آلوارو موراتا در نقل و انتقالات زمستانی اروپا است.

به گزارش فوتبالی ، ژاوی همیشه تحسین خود را برای آلوارو موراتا بیان کرده و اظهار داشت که با این مهاجم در مورد انتقال احتمالی به بارسلونا صحبت کرده است. سرمربی بارسلونا تایید کرد که با موراتا ستاره اتلتیکو گفتگو کرده و می خواهد این بازیکن به باشگاه کاتالانی بپیوندد. او همچنین فاش کرد که مهاجم اسپانیایی را همیشه تحسین می کند و همیشه مشتاقانه منتظر استقبال از او در تیمش بوده اما متاسفانه این حرکت هرگز محقق نشد.

این مربی در گفتگو با خبرنگاران گفت: " درست است من می خواستم او را به خدمت بگیرم. این احتمال در تابستان هم وجود داشت. با او صحبت کردم و می خواستم او در تیم ما باشد، اما این اتفاق نیفتاد. او یک مهاجم عالی است که من واقعا دوستش دارم. موراتا یک مهاجم بزرگ است. او یک فوتبالیست در خدمت تیم است که برای تیم بسیار تلاش می کند، او خیلی دوندگی دارد. موراتا خیلی خوب در فضاها جلو می رود و به هم تیمی هایش کمک زیادی می کند. من واقعاً سبک بازی او را خیلی دوست دارم. با موراتا و با آنتوان گریزمان، اتلتیکو مادرید خط حمله ای در سطح جهانی دارد."

طبق گزارش اسپورت، تیم کاتالانی در ژانویه ۲۰۲۱ زمانی که او به صورت قرضی از اتلتیکو مادرید در یوونتوس حضور داشت، سعی کردند مهاجم اسپانیایی را به خدمت بگیرند. بازیکن سابق چلسی فرصت زیادی برای بازی در باشگاه ایتالیایی نداشت اما بیش از انتقال به نیوکمپ به فکر بازگشت به باشگاه دوران جوانی خود بود. با این حال بیانکونری ها در آن مقطع نمی خواستند موراتا را انتقال دهند و بنابراین انتقال به بارسلونا امکان پذیر نبود.این بازیکن ۳۱ ساله در فصل جاری بازی چشمگیری برای اتلتیکو داشته است و ۱۲ گل در ۱۷ بازی در تمام رقابت ها به ثمر رسانده است، از جمله ۷ گل لالیگا که برابر با روبرت لواندوفسکی ستاره بارسلونا است.

۱۰۰۹