از جام قهرمانی رقابت‌های یورو 2024 رونمایی شد (عکس)

از جام قهرمانی رقابت‌های یورو 2024 رونمایی شد (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - از ساعت 20:30 امشب (شنبه یازدهم آذر ماه) به وقت ایران، قرعه کشی رقابت های یورو 2024 انجام می شود و به این ترتیب تیم های مختلف رقبای خود را برای بازی های جام ملت های اروپا که در تابستان آینده برگزار می شود، خواهند شناخت.

به گزارش فوتبالی ، با توجه به این که کشور آلمان میزبان بازی های یورو 2024 است، مراسم قرعه کشی رقابت های یورو 2024 هم در همین کشور برگزار می شود. در حقیقت شهر هامبورگ آلمان میزبان قرعه کشی رقابت های یورو 2024 است.

پیش از شروع مراسم قرعه کشی بازی های یورو 2024، از جام قهرمانی این دوره از رقابت ها رونمایی شده است و به این ترتیب تیمی که قهرمان بازی های یورو 2024 شود این جام را بالای سر خواهد برد.

در فوتبال اروپا برای قهرمانی در رقابت های جام ملت های اروپا مدعی هایی همیشگی وجود دارد. البته این تورنمنت به نوعی ممکن است که آخرین تورنمنت ملی کریستیانو رونالدو باشد و به همین جهت تیم ملی پرتغال می تواند به طور ویژه ای مدعی قهرمانی در بازی های یورو 2024 باشد و باید دید که چه اتفاقاتی در این باره رخ خواهد داد. تیم هایی مثل فرانسه، ایتالیا، آلمان، انگلیس و اسپانیا هم مدعی های قهرمانی هستند.

1470