بازیکن سابق رئال مادرید مدعی شد که مسی توپ طلایش را ربوده

بازیکن سابق رئال مادرید مدعی شد که مسی توپ طلایش را ربوده

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی در دوران فوتبالش هشت توپ طلا کسب کرده است که یکی از بازیکنان سابق رئال مادرید معتقد است که یکی از توپ طلاهای این بازیکن ارژانتینی باید به او می رسید.

به گزارش فوتبالی، مسی تا کنون بارها توپ طلا را برده که البته برخی از دفعات، کسب این جایزه توسط او به شدت جنجالی بوده است.  بازیکن اینتر میامی اخیرا هشتمین توپ طلای خود را بالاتر از ستارگانی نظیر هالند کسب کرده است. 

در سال 2010، مسی در حالی دومین توپ طلایش را برد که در آن سال، اسپانیا قهرمان جام جهانی شده بود و اینتر نیز به قهرمانی اروپا رسیده بود. در حقیقت بسیاری معتقد بودند که توپ طلا باید به بازیکنان تیم ملی اسپانیا یا نماینده از اینتر برسد اما در نهایت  مسی فاتح جایزه شد و اینیستا و ژاوی در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. وسلی اشنایدر ستاره هلندی که نقشی کلیدی در قهرمانی اینتر در اروپا داشت، حتی در میان سه نفر برتر نیز قرار نداشت. 

در حقیقت اینتر به شکل غیرمنتظره ای در آن سال قهرمان اروپا شده بود و وسلی اشنایدر هم ستاره آن تیم بود.  حالا ستاره سابق فوتبال هلند از آن سال یاد کرده و گفته است:" بی عدالتی بود که در سال 2010، توپ طلا به من نرسید و مسی آ نرا برد. البته من آدمی نیستم که از این بابت گریه کنم. توپ طلا یک جایزه فردی است و من جوایز تیمی را ترجیح می دهم. اگر قرار بود که بین چمپیونزلیگ و توپ طلا یکی را انتخاب کنم، قطعا اولی را انتخاب می کردم."

4125