علاقه‌مندی مشترک خمز و قلعه‌نویی؛ یک مدافع کارکشته!

علاقه‌مندی مشترک خمز و قلعه‌نویی؛ یک مدافع کارکشته!

پایگاه خبری فوتبالی - شجاع خلیل‌زاده صرفاً یک نود دقیقه را به دلیل محرومیت در فصل جاری از دست داده است.

به گزارش فوتبالی، شجاع خلیل‌زاده کاپیتان این فصل تراکتوری‌هاست. مدافع باتجربه‌ای که در بازگشت دوباره به تبریز بازوبند کاپیتانی این تیم را هم بر بازو بسته و یکی از عناصر اصلی و بدون تغییر ترکیب غیرثابت پاکو خمز بوده است.

مدافع باتجربه مازندرانی در ده مسابقه تراکتور حضور کامل داشته و صرفاً در بازی با فولاد چند دقیقه پایانی را تعویض شده است. تعویضی که شجاع پس از پایان بازی آن را مربوط به خستگی ناشی از حضور در مسابقات تیم ملی نامید چرا که وی تنها ملی‌پوشی بود که در هفته یازدهم از ابتدا برای تیمش بازی کرد تا مشخص شود خمز به وی اعتقاد ویژه‌ای دارد.

کاپیتان تی‌تی‌ها تنها یک بازی تیمش را از دست داده و آن هم دیدار با شمس‌آذر قزوین بود که این مدافع باتوجه به محرومیت ناشی از چهار کارته بودن از روی سکوها تماشاگر بازی هم‌تیمی‌هایش بود.

نکته جالب اینکه مدافع کارکشته تی‌تی‌ها در تمامی مسابقات دوستانه اخیر تیم ملی هم حضور حداکثری داشته تا این بازیکن که تنها ملی‌پوش تراکتوری‌هاست، نقطه مشترک علاقه‌مندی پاکو خمز و امیر قلعه‌نویی باشد.

شجاع در بازی دوستانه امروز تراکتور هم حضوری پرانرژی داشت و سرمربی اسپانیایی، حساب ویژه‌ای روی این بازیکن برای ادامه کلین‌شیت‌های تیمش برابر گل‌گهر در سیرجان هم باز کرده است.

1997