بالاخره موضع مسی درباره بازی کردن در جام جهانی 2026 مشخص شد

بالاخره موضع مسی درباره بازی کردن در جام جهانی 2026 مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی دوست دارد در جام جهانی 2026 بازی کند، اما تمرکز اصلی او روی دفاع کردن از عنوان قهرمانی آلبی سلسته در کوپا آمریکاست. 

به گزارش فوتبالی، بعد از قهرمانی تاریخی آرژانتین در جام جهانی 2022، صحبت های زیادی مبنی بر بازی کردن یا نکردن مسی در جام جهانی 2026 مطرح شد و تا به امروز حرف های ضد و نقیضی شنیده می شود. 

مسی در مصاحبه ای با ESPN بالاخره سکوتش را شکست و راجع به این مسئله گفت: "تنها چیزی که امروز به آن فکر می کنم، رفتن به کوپا آمریکا با آمادگی کامل و همچنین رقابت کردن در آن است. طوری در آن تورنمنت بجنگیم که از عنوان خود دفاع کنیم و دوباره قهرمان شویم. سپس زمان مشخص خواهد کرد که می توانم در جام جهانی بازی کنم یا خیر. در آن زمان من 39 ساله خواهم شد و طبیعتاً نباید در جام جهانی بازی کنم. قبلاً گفته بودم که فکر نکنم به جام جهانی برسم. قبلاً به نظر می رسید که بعد از جام جهانی 2022 از فوتبال خداحافظی خواهم کرد و حالا همه برعکس شده است. حالا بیشتر از همیشه می خواهم در جام جهانی بازی کنم. البته نمی توانم 100% روی این مسئله پافشاری کنم، چون ممکن است اتفاقات زیادی رقم بخورد."

4416