بازیکن سابق چلسی ریس جیمز را برای کاپیتانی این تیم نالایق خواند

بازیکن سابق چلسی ریس جیمز را برای کاپیتانی این تیم نالایق خواند

پایگاه خبری فوتبالی- مارک لارنسون بازیکن پیشین چلسی ریس جیمز را برای بازوبند کاپیتانی چلسی نالایق خواند.

به گزارش فوتبالی ، کارشناس فوتبال بی بی سی خطای منجر به کارت قرمز مدافع کناری چلسی در باخت ۴-۱ در سنت جیمز پارک را به شدت محکوم کرد. جیمز در یک تلاش برای توپ گیری با آنتونی گوردون پس از دریافت  کارت زرد دوم را دریافت و از زمین اخراج شد. لارنسون بازیکن پیشین چلسی جیمز را به غرور بیش از حد متهم کرده و از مائوریسیو پوچتینو خواست تا بازوبند کاپیتانی چلسی را به بازیکن دیگری بدهد.

 لارنسوند در مصاحبه ای به پدی پاور گفت: "نمی دانم چرا تیاگو سیلوا کاپیتان چلسی نیست، زیرا او تقریباً در هر بازی حضور دارد و مصدوم نمی شود. نکته در مورد ریس جیمز این است که او بازی های زیادی را از دست می دهد. من نمی توانم درک کنم چرا پوچتینو چنین کاری انجام داده است، اما شما باید هر هفته بازی کنید و به هوادارن نشان دهید که چرا شایسته کاپیتان شدن هستید.تیاگو سیلوا با این همه تجربه بسیار حرفه ای تر می تواند این کار را انجام می‌داد و شاید این تصمیم به جیمز کمک کند تا فقط به فوتبال خود ادامه دهد و به کاپیتان شدن فکر نکند. شاید به همین دلیل است که او تصمیم عجیبس در برابر نیوکاسل گرفت تا زرد دوم را دریافت کند. قه نظر من او کمی بیش از حد مغرور است که برای کاپیتان یک تیم بزرگ مثل چلسی اصلا خوب نیست."

جیمز در تابستان پس از جدایی سزار آزپیلیکوئتا کاپیتان چلسی شد. با این حال، از آن زمان، مصدومیت ها متعدد باعث دوری متعدد او از ترکیب چلسی شده  به طوری که این مدافع تنها در ۶ بازی لیگ برتر انگلیس حضور داشته است.

۱۰۰۹