بزرگترین دشمن چلسی از نگاه پوچتینو

بزرگترین دشمن چلسی از نگاه پوچتینو

پایگاه خبری فوتبالی- مائوریسیو پوچتینو غرور را بدترین دشمن چلسی خواند و اعتراف کرد که تیمش باید واقع بینانه در مورد فوتبال فکر کند.

به گزارش فوتبالی ، فرم رو به رشد چلسی در اوایل نوامبر در اولین بازی پس از تعطیلات بازی های ملی با شکست ۴-۱ مقابل نیوکاسل بر باد رفت. ضعف‌های دفاعی آبی ها بار دیگر آشکار شد و سرمربی آرژانتینی ظاهراً هنوز تحت شوک عاطفی آن شکست قرار دارد زیرا با یک هفته تاخیر پاسخ خبرنگاران در مورد این شکست را داد. پوچتینو عمیقاً به ضعف تیمش پرداخت و حتی شکست مقابل نیوکاسل را بدترین نمایش فصل چلسی نامید.پوچتینو در این مورد گفت: " هفته سختی برای همه بود. اما من بسیار خوشحال هستم زیرا فکر می کنم بازیکنان بازگشت خوبی داشته باشند. احساسات من پس از بازی برای خودم عجیب بود و به همین دلیل با خبرنگاران صحبت نکردم تا آرام شوم. فکر می کنم رویکرد ما در این بازی اشتباه بود و من تمام مسئولیت این شکست را بر عهده می گیرم."

پوچتینو در ادامه افزود: "هفته خوبی را پس از این باخت سپری کردیم و متوجه شدیم چه چیزی را باید بهبود دهیم تا بهتر و بالغ تر باشیم. من اکنون بسیار امیدوار هستم زیرا در تمرینات شرایط روحی بازیکنان خوب بوده و گاهی اوقات این شکست ها به شما کمک می کند تا پیشرفت کنید. شما به راحتی می توانید بگویید که شانس بیشتری برای کسب امتیاز مقابل نیوکاسل داشتیم زیرا آنها باید سه روز بعد با پاری سن ژرمن بازی می کردند که می توانست یک شوک برای نیوکاسل باشد. باید بگویم بدترین دشمن ما خودمان و غرور بی جا بازیکنان است و  همه تیم باید روی این مسئله تمرکز کنند. اگر در مکان شرایط باشیم، به خوبی رقابت خواهیم کرد و برای پیروزی مشکلی نخواهیم داشت."

چلسی در حال حاضر پس از ۱۳ هفته لیگ برتر، ۱۲ امتیاز کمتر از استون ویلا در رده چهارم جدول دارد. آبی‌ها برای کسب سهمیه در لیگ قهرمانان اروپا باید زودتر امتیازات لازم را کسب کنند وگرنه در کسب سهمیه اروپایی ناکام خواهند ماند.

۱۰۰۹