گریزمان علت جدایی فلیکس از آتلتیکومادرید را فاش کرد

گریزمان علت جدایی فلیکس از آتلتیکومادرید را فاش کرد

پایگاه خبری فوتبالی- آنتوان گریزمان ستاره اتلتیکو مادرید، علت عدم موفقیت ژائو فلیکس در آتلتیکو مادرید را فاش کرد.

به گزارش فوتبالی ، فلیکس سه سال را در آتلتیکو مادرید سپری کرد تا اینکه در ۹ ماه گذشته دو بار به صورت قرضی به تیم های دیگر فرستاده شد. او در ماه سپتامبر به ژائو کانسلو هموطن خود در بارسلونا پیوست، اما شروع متفاوتی در کاتالونیا داشته است. در مصاحبه با Movistar+ گریزمان، بازیکن سابق بارسلونا فاش کرد که چرا فلیکس هرگز در مادرید موفق نشد و در این باره گفت: "وقتی بازیکنی به تیمی مثل آتلتیکو مادرید می آید  کم و بیش می‌داند که سلک بازی سیمئونه چگونه است، اهداف تیم چگونه است و باید خود را با این شرایط همسان کنید و تمرین کنید."

 این هافبک تهاجمی درباره فلیکس افزود: "شما باید در تیمی مثل آتلتیکو مادرید روند مثبت خود را حفظ کنید باشید اما در مورد فلیکس زمانی رسید که او خسته شد و دیگر نتوانست خودش را مثبت ببیند و به همین دلیل او و باشگاه راه خود را از هم جدا کردند."

فلیکس به ماندن در بارسلونا علاقه نشان داده است، اما به نظر می رسد تلاش برای حفظ او در کاتالونیا پیچیده باشد. بلوگراناها از نظر مالی با مشکل مواجه هستند و احتمالاً نمی توانند قیمت درخواستی سران آتلتیکو مادرید را تامین کنند. اتلتیکو مادرید برای جذب فلیکس از بنفیکا در سال ۲۰۱۹ مبلغ ۱۲۶ میلیون یورو پرداخت کرد.

۱۰۰۹