چرا حامد پاکدل به استقلال نرفت؟

چرا حامد پاکدل به استقلال نرفت؟

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن کنونی باشگاه پیکان می‌گوید به خاطر علاقه‌اش به پرسپولیس پیشنهاد محمود فکری و فرهاد مجیدی را رد کرده است.

به گزارش فوتبالی، حامد پاکدل حدود سه سال پیش، پس از درخشش در لباس آلومینیوم توجه چندین تیم لیگ برتری را به خود جلب کرد.

این بازیکن که نخستین گل آلومینیوم در لیگ برتر را به نام خود ثبت کرده بود، زیر نظر رسول خطیبی فصل خوبی را پشت سر گذاشت و موفق شد در 26 بازی با پیراهن آلومینیوم جمعا 10 گل به ثمر برساند تا سیلی از پیشنهادات به سمت او سرازیر شود.

پاکدل که امشب با برنامه شب‌های فوتبالی گفت و گو می‌کرد، از پیشنهاداتی که آن فصل از تیم‌های لیگ برتری و به خصوص استقلال داشته پرده برداشت و علاقه قلبی خود به پرسپولیس را دلیل اصلی انتخاب این تیم عنوان کرد.

این بازیکن در خصوص پیشنهاد استقلال گفت: «پس از نیم فصلی که در آلومینیوم سپری کردم، آقای فکری از استقلال به من پیشنهاد داد. حتی در پایان فصل جزء گزینه‌های فرهاد مجیدی برای پیوستن به استقلال بودم اما تصمیم نداشتم به این تیم بروم. با اینکه آن زمان در لیست گزینه‌های آقای گل‌محمدی نبودم، باز هم تصمیم گرفتم به خاطر پرسپولیس صبر کنم و همه پیشنهادات را رد کردم.»

او درباره پیشنهادهای مالی بالاتر از سایر تیم‌ها گفت: «عددی که تیم‌های دیگر پیشنهاد می‌دادند خیلی از پرسپولیس بالاتر بود و اصلا قابل مقایسه نبود، ولی من به خاطر عشق به پرسپولیس به مدیربرنامه‌هایم گفتم حاضرم با این تیم سفید امضا کنم. تا دقیقه 90 برای پیشنهاد پرسپولیس صبر کردم و این خواست خدا بود که به آرزویم برسم و به هیچ عنوان از انتخابی که کردم پشیمان نیستم.»

7474