عکس؛ گرم کردن رونالدو برای دربی ریاض

عکس؛ گرم کردن رونالدو برای دربی ریاض

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو پیش از شروع بازی النصر عربستان مقابل الهلال عربستان در حال گرم کردن خود است و باید دید که در این بازی که تا دقایقی دیگر آغاز می شود چه عملکردی خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی ، این بازی را می توان حساس ترین بازی رقابت های لیگ حرفه ای عربستان تا اینجای کار دانست چرا که در حال حاضر الهلال صدرنشین است و النصر در رده دوم جدول قرار گرفته است و به این ترتیب این بازی جدال تیم اول و تیم دوم جدول لیگ حرفه ای عربستان است.

کریستیانو رونالدو وقتی که در حال گرم کردن بود با شعار های هواداران الهلال عربستان مواجه شد. هواداران الهلال عربستان نام لیونل مسی را فریاد می زدند و پشت سر هم می گفتند:" مسی " 

در حقیقت هواداران الهلال عربستان که این بازی در ورزشگاه خانگی آن ها است، می خواهند کریستیانو رونالدو را عصبانی کنند و تمرکز او را پیش از شروع این دیدار بر هم بزنند و باید دید که واکنش ستاره پرتغالی در این بازی به این شعار ها به چه شکل خواهد بود.

تیم الهلال در رقابت های لیگ حرفه‌ای عربستان در 7 بازی اخیر خود بصورت متوالی پیروز میدان بوده است و همین قضیه موجب می شود تا یاران رونالدو کار سختی داشته باشند.

1470