دفاع تمام‌قد تن هاگ از دروازه‌بان پراشتباه منچستریونایتد

دفاع تمام‌قد تن هاگ از دروازه‌بان پراشتباه منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ سرمربی هلندی منچستریونایتد به تمجید از آندره اونانا پرداخت و او را دومین دروازه بان برتر لیگ خطاب کرد.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ در تابستان گذشته قرارداد داوید دخیا را تمدید نکردند و با رقم 48 میلیون پوند، آندره اونانا را از اینتر خریدند، اما این سنگربان کامرونی تا امروز مرتکب اشتباهات زیادی در درون دروازه یونایتد شده و حالا به خاطر او ممکن است که این تیم نتواند از گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا صعود کند. 

به نقل از سایت گل، روز شنبه تیم های نیوکاسل و منچستریونایتد از هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس در استادیوم سنت جیمز پارک به مصاف هم می روند. در کنفرانس خبری پیش از بازی تن هاگ به حمایت تمام قد از اونانا پرداخت و ادعا کرد که او دومین دروازه بان برتر لیگ است. در حقیقت، سرمربی شیاطین سرخ از آمار و ارقام برای به کرسی نشاندن حرفش استفاده کرد. هیچ دروازه بانی در این فصل نتوانسته بیشتر از اونانا کلین شیت کند. 

تن هاگ گفت: "اگر شما عملکردش را آنالیز کنید، متوجه می شوید که او دومین دروازه بان لیگ برتر انگلیس از نگاه آمار است. او از گل های زیادی جلوگیری کرده. خودش می داند که در چمپیونز لیگ مرتکب اشتباهاتی شد، اما در کل از عملکردش راضی هستم."

4416