گیراسی، ستاره اشتوتگارت به منچستریونایتد می رود؟

گیراسی، ستاره اشتوتگارت به منچستریونایتد می رود؟

پایگاه خبری فوتبالی - سحرو گیراسی با عملکرد خیره کننده ای که برای اشتوتگارت در بوندسلیگا از خود نشان داده نظر تن هاگ و مسئولان فنی منچستریونایتد را به خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، سحرو گیراسی، مهاجم گینه ای اشتوتگارت آلمان در فصل جاری به یک ماشین گلزنی برای این تیم تبدیل شده و تا اینجای فصل در 12 بازی توانسته 15 گل برای اشتوتگارت به ثمر برساند. این ستاره گینه ای برای کسب عنوان آقای گلی بوندسلیگا رقابت تنگاتنگی با هری کین، مهاجم انگلیسی بایرن مونیخ دارد. سحرو گیراسی با این عملکرد فوق العاده نظر تن هاگ، سرمربی یونایتدی ها را به خود جلب کرده و با توجه به عدم موفقیت هویلوند در گلزنی و خط حمله منچستری ها، مسئولین یونایتدی با مدیر برنامه های این بازیکن وارد مذاکرده شده و قصد جدی دارند که برای پنجره نقل و انتقالات ژانویه این مهاجم را به شیاطین سرخ اضافه کنند.

گیراسی در ماه ژانویه برای همراهی تیم ملی گینه در جام ملتهای آفریقا راهی این کشور خواهدشد. به جز منچستریونایتد تیم های دیگری در لیگ جزیره خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن گلزن اشتوتگارت هستند و ادی هوو سرمربی نیوکاسل هم برای تقویت خط حمله خود اعلام نیاز به این بازیکن کرده است. البته با توجه به موقعیت متزلزل اریک تن هاگ در منچستریونایتد، به نظر می رسد ادامه روند مذاکرات جذب این بازیکن گینه ای برای شیاطین سرخ در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

اشتوتگارت در حال حاضر با 27 امتیاز در رده سوم جدول بوندسلیگا قرار داد و در دیدار بعدی خود در مقابل وردربرمن باز هم چشم به هنرنمایی سحرو گیراسی و گلزنی این بازیکن دوخته است.

1369