عکس / کاماوینگا با عینک نایکی دردسرساز شد

عکس / کاماوینگا با عینک نایکی دردسرساز شد

پایگاه خبری فوتبالی - ادواردو کاماوینگا، ستاره رئال مادرید که در حال حاضر در دوران مصدومیت خود به سر می برد بعد از پیروزی رئال مارید مقابل ناپولی در لیگ قهرمان اروپا به رختکن تیم رفته وهمه بازیکنان با عینک نایکی او عکس گرفتند.

به گزارش فوتبالی، کاماوینگا که یکی از لیست بلند بالای مصدومان رئال مادرید است، در بازی این تیم مقابل ناپولی که با پیروزی 4 بر 2 رئالی به پایان رسید در ورزشگاه حضور پیدا کرده بود و بعد از پایان بازی برای شرکت در خوشحالی بازیکنان به رختکن رفته و عکس های این خوشحالی را در فضای اینترنت منتشر کرده، اما موضوع از آنجایی مشکل دار می شود که کاماوینگا در این عکس ها عینک سبز خاص خود را به چشم زده بود و بقیه بازیکنان هم با این عینک عکس گرفتند و این عکس ها منتشر شد. عینک معروف کاماوینگا از برند نایکی است و به دلیل قرارداد اسپانسری که تیم رئال با برند آدیداس دارد، گرفتن عکس با برندی غیر از آدیداس تخلف محسوب می شود.

بعد از انتشار این عکس، شرکت آدیداس به مسئولان رئال مادرید فشار وارد کرد و باشگاه هم سریعا وارد کار شد و به کاماوینگا اعلام کرد سریعا این عکس ها را از فضای اینترنت پاک کند. این عکس ها برای خود کاماوینگا مشکلی ایجاد نمی کند به این دلیل که با شرکت نایکی قرارداد اسپانسری دارد، اما بقیه بازیکنان که اغلب با آدیداس قرارداد داشتند نباید این عکس را در فضای مجازی منتشر می کردند. علاوه بر این، آدیداس حامی مالی رسمی رئال مادرید هم هست و آرم این شرکت در سراسر رختکن این تیم به چشم می‌خورد و این موضوع چندان به مذاق آنها خوش نیامده است.

رئالی ها در هر فصل حدود 120 میلیون یورو از شرکت آدیداس به عنوان حامی مالی اصلی‌اش دریافت می‌کند و بر اساس قراردادی که بین آنها نوشته شده، بازیکنان این تیم حق ندارند سایر برندها را در داخل رختکن رئال تبلیغ کنند.

1369