بازی خداحافظی فیلیپه لوئیس برای اتلتیکو مادرید

بازی خداحافظی فیلیپه لوئیس برای اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - فیلیپه لوئیس، ستاره پیشین اتلتیکو مادرید که در در سال 2019 به فلامینگوی برزیل رفته بود، پس از گذشت 4 سال برای انجام بازی خداحافظی خود از دنیای فوتبال به متروپولیتانو بر می گردد.

به گزارش فوتبالی، دیگو سیمئونه که سالهاست هدایت اتلتیکو مادرید را بر عهده دارد توانسته در این مدت حدودا 12 ساله بازیکنان زیادی را پرورش دهد. یکی از این ستاره ها که تاثیر بسیار زیادی در بهبود عملکرد تیم داشت، فیلیپه لوئیس برزیلی بود که در سال 2010 به جمع قرمز و سفیدهای مادریدی پیوست. این مدافع چپ برزیلی از دپورتیوو لاکرونیا به مادرید آمد و تا سال 2014 که به چلسی نقل مکان کند، توانست یکی از مهره های اصلی در قهرمانی لالیگا، کوپا دل ری، لیگ اروپا و سوپر کاپ اروپا برای اتلتیکو باشد.

لوئیس تنها 1 سال دوری از ماردید را تحمل کرد و مجددا به جمع یاران سیمئونه اضافه شد و تا سال 2019 با این تیم افتخار آفرینی کرد و یک قهرمانی دیگر در کوپا دل ری و لیگ اروپا را برای قرمز و سفیدها به ارمغان آورد. او در سال 2019 به تیم فلامینگوی برزیل رفت تا در کشور خودش هم ادای دین کند. فیلیپه لوئیس 38 ساله اخیرا اعلام کرده که دیگر قصد ادامه فوتبال را ندارد و می خواهد برای بازی خداحافظی به متروپولیتانو برگردد تا برای آخرین بار در جمع هواداران متعصب و دوست داشتنی اتلتیکو ماردید به میدان بیاید. فیلیپه لوئیس عنوان کرده که بعد از این بازی که در آخر هفته جاری برگزار خواهد شد از دنیای فوتبال خداحافظی می کند و برای همیشه کفش هایش را آویزان می کند.

برخی از افتخارات فیلیپه لوئیس به شرح زیر هستند:

1 قهرمانی لالیگا، 1 قهرمانی لیگ اروپا، 2 قهرمانی سوپرکاپ اروپا، 2 قهرمانی کوپا دل ری، 1 قهرمانی لیگ جزیره، 1 قهرمانی جام اتحادیه باشگاه های انگلستان، 1 قهرمانی کوپا آمریکا، 2 قهرمانی لیبرتادورس، 2 قهرمانی لیگ برزیل و 2 عنوان قهرمانی سوپرکاپ برزیل.

1369