قابل توجه سپاهان؛ الاتحاد در خانه به راحتی شکست نمی‌خورد

قابل توجه سپاهان؛ الاتحاد در خانه به راحتی شکست نمی‌خورد

پایگاه خبری فوتبالی- الاتحاد با برد خانگی مقابل الخلیج هم برای سپاهان خط و نشان کشید. 

به گزارش فوتبالی، در لیگ عربستان هم می‌شود مانند ایتالیای قدیم چهار تیم قدرتمند را حسابش را تا حدودی در جدول از بقیه جدا کرد. چهارمین ضلع این مربع قدرتمند الاتحاد عربستان است که قرار است یک بازی مرگ و زندگی با سپاهان داشته باشد. تیمی که برخلاف سپاهان بعد از بازی در آسیا استراحت نکرده و اتفاقا با یک برد 4 بر 2 خانگی مقابل الخلیج پرقدرت و پرروحیه آماده پذیرایی از شاگردان مورایس است. 

البته انجام این بازی یک ضرر بزرگ به تیم عربستانی زد و آن هم مصدومیت کریم بنزما بود. مصدومیتی که شاید باعث شود تا او آخرین بازی آسیایی تیمش را از دست بدهد. 

 الاتحاد مانند تیم‌های دیگر مثل النصر طلسم طولانی مدتی در شکست‌خوردن نداشته است. آخرین باخت آن‌ها در همین بازی‌های آسیایی و مقابل نیروی هوایی عراق بود که با 2 گل بازنده شد. در بازی قبلی هم الشباب در لیگ عربستان توانست برنده از مسابقه با الاتحاد بیرون بیاید.

 با این حال نکته این دو باخت این بوده که هر دوی آنها خارج از خانه بوده و این تیم در خانه عملکرد بهتری داشته است. یک برد خانگی در بازی قبلی و قبل از آن هم یک برد دیگر با همین نتیجه مقابل تیم ابها که چهار هفته گذشته به دست آمد. 

آخرین باخت الاتحاد در خانه، به هفته نهم لیگ عربستان برمی‌گردد که این تیم با یک گل به الاهلی باخت و این تیم در 4 بازی خانگی آخرش، شکست نخورده و همین موضوع، شاید کار شاگردان مورایس در جده را سخت کند.

4326