اشتباه بزرگ منچستریونایتد در پست دروازه‌بان

اشتباه بزرگ منچستریونایتد در پست دروازه‌بان

پایگاه خبری فوتبالی - اسطوره منچستریونایتد، لی شارپ می گوید که تمدید نکردن با داوید دخیا و خریدن آندره اونانا یک اشتباه بزرگ از سوی این باشگاه بود. 

به گزارش فوتبالی، آندره اونانا در تابستان گذشته با رقم 48 میلیون پوند از اینتر به شیاطین سرخ پیوست، اما در این فصل اشتباهات زیادی مرتکب شده که باعث خشمگین شدن هواداران این تیم نیز شده است. اونانا در بازی روز چهارشنبه مقابل گالاتاسرای یک فستیوال از اشتباهات را انجام داد تا منچستریونایتد بازی 3-1 برده را با تساوی 3-3 عوض کند و حالا شانس بسیار کمی برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. 

به نقل از سایت گل، لی شارپ در این باره گفت: "تمدید نکردن با دخیا یک اشتباه بزرگ بود. همچنین رفتار مدیران باشگاه با دخیا در زمان خروجش نیز یک اشتباه بود. می دانم که او در فصل گذشته اشتباهات بزرگی مرتکب شد، اما حداقل عملکرد باثباتی داشت و شما می توانستید روی او حساب باز کنید. حتی یونایتد بعضی از بازی ها را به لطف دخیا برنده می شد. بهتر بود که آن ها دخیا را حداقل برای یک فصل دیگر نگه می داشتند و آندره اونانا را به عنوان دروازه بان ذخیره به خدمت می گرفتند تا کمی با شرایط لیگ برتر انگلیس آشنا شود."

4416