افت فاحش کاپیتان آرسنال در فصل جدید

افت فاحش کاپیتان آرسنال در فصل جدید

پایگاه خبری فوتبالی - امانوئل پتی ستاره فرانسوی سابق آرسنال معتقد است که مارتین اودگارد کاپیتان توپچی ها دیگر آن بازیکن خوب فصل قبل نیست. 

به گزارش فوتبالی، بعد از گذشت 13 هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، توپچی ها با یک امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول قرار دارند و حتی به تازگی توانستند جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را نیز کسب کنند. با این حال، اودگارد نتوانسته همانند فصل گذشته، درخشان ظاهر شود. این ستاره بیست و چهار ساله در این فصل در کنار دو خرید جدید آرسنال، دکلان رایس و کای هاورتز بازی می کند. 

به نقل از سایت گل، امانوئل پتی گفت: "بزرگ ترین نگرانی من، کم بودن میزان استراحت بازیکنان آرسنال است که در چند فصل اخیر، بارها گریبان آن ها را گرفته است. آن ها در بازی های بسیار مهم به خاطر مصدومیت بازیکنانشان امتیازات زیادی از دست داده اند. همین اتفاق نیز در این فصل دارد رخ می دهد. اودگارد دیگر آن بازیکن فصل قبل نیست. او کمی خسته و حتی تنبل به نظر می آید. هر 3 روز یک بار بازی کردن کار آسانی نیست. همچنین نگران ساکا هستم، چون او در هر بازی به میدان می رود. آخرین باری که ساکا بازی نکرد را به خاطر نمی آورم."

4416