لیورپول ۴ -لاسک ۰/ پیروزی راحت خانگی شاگردان کلوپ مقابل حریف قعر جدولی

لیورپول ۴ -لاسک ۰/ پیروزی راحت خانگی شاگردان کلوپ مقابل حریف قعر جدولی

پایگاه خبری فوتبالی- هفته پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا با برتری لیورپول مقابل لاسک پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، این دیدار در چهارچوب بازی های گروه E رقابت های لیگ اروپا به قضاوت اورس اشنایدر در ورزشگاه آنفیلد بندر مرسی ساید برگزار شد و شاگردان یورگن کلوپ مقابل تیم قعر جدولی لاسک اتریش با نتیجه ۴-۰ به پیروزی رسیدند. در نیمه اول این دیدار و در شرایطی که قرمزهای آنفیلد بازیکنانی مثل آلیسون بکر و دیوگو ژوتا را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشتند در همان ۲۰ دقیقه اول مسابقه دو بار دروازه مهمان خود را باز کردند. در دقیقه ۱۲ و روی پاس جو گومز این لوئیس دیاز بود که مثل بازی های اخیر برای لیورپول گلزنی کرد و در ادامه و تنها سه دقیقه بعد کودی گاکپو هافبک هلندی لیورپول برتری میزبان را دو برابر کرد تا شاگردان کلوپ با نتیجه ۲-۰ از حریف خود پیش بیوفتند و نیمه اول این دیدار را هم با همین نتیجه به پایان برسانند.

در نیمه دوم باز هم برتری در تعداد موقعیت های گل و آنار مالکیت توپ در اختیار تیم لیورپول بود و آنها در دقیقه ۵۱ و روی خطای پنالتی اعلام شده به سود لیورپول از سوی داور توسط محمد صلاح کاپیتان خود در این دیدار به گل سوم رسیدند تا خیال هواداران حاضر در ورزشگاه آنفیلد از پیروزی آسوده باشد. در دقایق پایانی بازی و دومین دقیقه از وقت های اضافه این کودی گاکپو بود که روی پاس ترنت الکساندر آرنولد گل دوم خود و چهارم شاگردان یورگن کلوپ را به ثمر رساند تا در نهایت این لیورپول باشد که با نتیجه ۴-۰ بازی را به سود خود به پایان برساند.

لیورپول با این برد و با کسب ۱۲ امتیاز از ۵ بازی در صدر جدول گروه E قرار گرفت و بالاتر از تولوز تیم‌ ۸ امتیازی جدول تیم اول این گروه از لیگ اروپا لقب گرفت.

۱۰۰۹