برد چهار گله الاتحاد در شب گلزنی و مصدومیت کریم بنزما

برد چهار گله الاتحاد در شب گلزنی و مصدومیت کریم بنزما

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته پانزدهم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان سعودی، الاتحاد عربستان و الخلیج به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی الاتحاد موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی کریم بنزما درون ترکیب تیمش قرار گرفته بود. بنزما در این بازی هم گل زد و هم مصدوم شد. کریم بنزما در این دیدار در دقیقه 29 گل دوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. گل اول الاتحاد عربستان را کورونادو در دقیقه نهم بازی زد. کریم بنزما در این بازی به دلیل مصدومیت در دقیقه 38 زمین بازی را ترک کرد. با توجه به نزدیک بودن بازی الاتحاد عربستان مقابل سپاهان باید دید که اوضاع بنزما به چه شکل خواهد بود و او می تواند مقابل سپاهان بازی کند یا خیر.

عبدالرزاق حمدالله در دقیقه 65 گل سوم الاتحاد عربستان را به ثمر رساند و گل چهارم الاتحادی ها در دقیقه 74 توسط الهوساوی زده شد. گل های الخلیج هم در دقایق 45 و 90 بازی زده شدند. در هر صورت الاتحاد عربستان به تلاش خود برای نزدیک شدن به صدر جدول ادامه می دهد و باید دید که قهرمان فصل گذشته لیگ عربستان در این فصل چه جایگاهی به دست خواهد آورد.

1470