الدحیل – ام صلال فردا ساعت 20:00؛ پرسپولیس با 4 چشم تماشا کند!

الدحیل – ام صلال فردا ساعت 20:00؛ پرسپولیس با 4 چشم تماشا کند!

پایگاه خبری فوتبالی – الدحیل قطر شانسی برای صعود از گروهش در لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

به گزارش فوتبالی، روز سه‌شنبه هفته آینده پرسپولیس در یک بازی حساس در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل قطر قرار می‌گیرد. پیروزی در این بازی می‌تواند به صعود پرسپولیس به مرحله حذفی منجر شود. 

البته به شرطی که الشارجه در بازی همزمان نتواند الفیصلی اردن را شکست بدهد. این که پیروزی الشارجه با تعداد گل‌های کمتری نسبت به پیروزی پرسپولیس مقابل الدحیل رقم بخورد.

مدیران الدحیل پس از شکست در بازی رفت مقابل پرسپولیس هرنان کرسپو آرژانتینی را برکنار کردند و به جای کریستف گالتیه سرمربی فرانسویِ سابق پاری‌سن‌ژرمن را استخدام کردند.

الدحیل در همان روزی که پرسپولیس در ریاض مقابل النصر به تساوی بدون گل رسید موفق شد با دو گل استقلال تاجیکستان را شکست بدهد. البته این پیروزی هم نتوانست از حذف الدحیل از لیگ قهرمانان آسیا جلوگیری کند.

تیم قطری قبل از این که برای بازیِ آخرش مقابل پرسپولیس به تهران سفر کند یک بازی در لیگ ستارگان قطر دارد. این بازی از ساعت 20:00 فردا در ورزشگاه خانگی الدحیل یعنی ورزشگاه «عبدالله بن خلیفه» مقابل تیم ام صلال برگزار می‌‌شود.

از اردوی الدحیل خبرهای چندان خوبی به گوش نمی‌رسد. گفته می‌شود کوتینیو، ادمیلسون جونیور و ابراهیم دیالو به دلیل مصدومیت به بازی با پرسپولیس نمی‌رسند. روبرتو سمدو هم محروم است و اجازه بازی با پرسپولیس را ندارد.

با این وجود تماشای بازیِ فردای الدحیل مقابل ام صلال برای پرسپولیسی‌ها از نان شب هم واجب‌تر است. چرا که مشخص می‌شود خبرها در باره مصدومیت این بازیکنان کلیدیِ الدحیل درست یا غلط.

اما حتی اگر این مساله هم مشخص نشود پرسپولیسی‌‌ها با تماشای این بازی می‌توانند از وضعیت آمادگی بازیکنان و تیم الدحیل در آستانه بازی مهم روز سه‌شنبه آگاه شوند. در این صورت با شناخت بیشتنری از الدحیل در مقابل این تیم قرار ‌می‌گیرند.

نکته مهم درباره الدحیل این است که این تیم بر خلاف لیگ قهرمانان آسیا، در لیگ ستارگان قطر نتایج خوبی گرفته است و اگر دو بازی عقب افتاده‌اش را ببرد می‌تواند از رده پنجم به رده دوم یا صدر جدول هم برسد.

گفته می‌شود به همین دلیل و با توجه به این که الدحیل دیگر شانسی برای صعود از مرحله گروهی در لیگ قهرمانان آسیا ندارد به احتمال زیاد در بازی با پرسپولیس به چند بازیکن دیگرش هم استراحت می‌دهد تا بیشتر روی مسابقات لیگ ستارگان قطر تمرکز کند. اتفاقی که می‌تواند برای پرسپولیس یک خبر خوب باشد.

1359