غایبان احتمالی الهلال در بازی حساس با النصر

غایبان احتمالی الهلال در بازی حساس با النصر

پایگاه خبری فوتبالی - دربی حساس روز جمعه میان الهلال و النصر، کل فوتبال عربستان و برخی فوتبالدوستان در سراسر دنیا را به خود جذب خواهد کرد چرا که فوق ستاره هایی نظیر کریستیانو رونالدو، بروزوویچ، مانه، میتروویچ، مالکوم و ... درون زمین حضور خواهند داشت.

به گزارش فوتبالی،  الهلال که با 38 امتیاز صدرنشین لیگ عربستان است، به مصاف النصر می رود که چهار امتیاز کمتر دارد و بازی جمعه می تواند عملا قهرمان نیم فصل لیگ عربستان را مشخص کند.  الهلال در تمرین روز چهارشنبه خود چهار غایب سرشناس داشت. در حقیقت علاوه بر یاسر الشهرانی که دچار مصدومیت شده و غیبتش در بازی جمعه قطعی است، حضور سه بازیکن دیگر هم در بازی جمعه شب روی هواست.  الهلال اعلام کرده است که محمد العویس دروازه بان، حسان تمبکتی در خط دافعی و ناصر الدوساری در خط هافبک در تمرین حضور نداشته اند و باید دید که آیا در تمرین پنجشنبه حضور پیدا می کنند یا نه. غیبت الشهرانی در بازی جمعه قطعی است و ژسوس باید در فکر جایگزین برای او در پست دفاع چپ باشد. 

یاسر الشهرانی و ناصر الدوساری دو دفاع چپ الهلال دچار مصدومیت هستند. ژسوس به نظر می رسد که از محمد البریک دفاع راست تیمش در این بازی در سمت چپ استفاده خواهد کرد.

4125