مشخص شدن اصلی‌ترین هدف بارسلونا در تابستان 2024

مشخص شدن اصلی‌ترین هدف بارسلونا در تابستان 2024

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در تابستان گذشته با خرید قرضی ژائو کانسلو یکی از موفق ترین تصمیم های نقل و انتقالات تابستانی را ثبت کرد چرا که این بازیکن در ماه های آغازین فصل، به شدت خوش درخشیده است.

به گزارش فوتبالی، سطح کانسلو دقیقا همان چیزی بود که انتظار می رفت و حالا موندودپورتیوو گزارش داده است که خرید این بازیکن برای بارسلونا در تابستان اینده یک اولویت است. نشریه کاتالان گزارش داده است که قیمت کانسلو حدود 25 میلیون یورو خواهد بود. دکو و ژاوی می خواهند به هر قیمتی این بازیکن را در فصل آینده  داشته باشند و در حال حاضر هر چند که هنوز با سیتی گفتگویی نداشته اند اما با وکیلش ژرژ مندس صحبت کرده اند. کانسلو در بازی بارسلونا و پورتو برای یک بار دیگر ارزش هایش را نشان داد. این بازیکن جدا از گلها و پاس گلهایش با سطح بالای بازی خود توانسته به یکی از مهمترین مهره های بارسلونا تبدیل شود. بارسلونا در تلاش است تا این مدافع راست را با قیمتی معقول در تابستان  آینده به خدمت بگیرد و قرارداد قرضی او را به حالت قطعی در بیاورد.

بارسا با توجه به مشکلات مالی خود مجبور است که با کمترین هزینه بهترین مهره ها را بخرد و قیمت 25 میلیون یورو برای ستاره ای نظیر کانسلو کاملا معقول به نظر می رسد.

4125