مهاجم سابق رئال مادرید باز هم بدون تیم شد

مهاجم سابق رئال مادرید باز هم بدون تیم شد

پایگاه خبری فوتبالی - دوران خسه رودریگز در فوتبال برزیل به بدترین شکل ممکن به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، خسه از ماه سپتامبر به باشگاه کوریتیبا رفته بود و حالا این باشگاه برزیلی در فاصله سه هفته به پایان لیگ برزیل تصمیم گرفت که قرارداد خسه را فسخ کند. در حقیقت این باشگاه که سقوط خود به لیگ دسته دو را قطعی می بیند، تصمیم گرفت که برنامه ریزی ها را برای فصل آینده آغاز کند و یکی از اولین اقدامات، فسخ قرارداد خسه رودریگز بوده است. 

این بازیکن در کوریتیبا فقط شش بازی داشت که هرگز فیکس نبود. او همیشه در دقایق پایانی وارد میدان می شد که بیشترین حضورش در یک بازی، 32 دقیقه بوده است.  خسه در آخرین بازی خود مقابل فلومیننزه گل زد اما نتوانست جلوی شکست تیمش با نتیجه دو بر یک را بگیرد و بدین ترتیب کوریتیبا به لیگ دسته دو سقوط کرد.

این مهاجم 30 ساله حالا دوباره بدون تیم شده است. این بازیکن در فصل 14-2013 به تیم بزرگسالان رئال مادرید رسید اما با مصدومیتی شدید مواجه شد. خسه بعد از ان به پی اس جی رفت که در لیگ فرانسه نیز موفق نبود و پس از حضور در لاس پالماس، استوک سیتی، اسپورتینگ، لیگ ایتالیا، لیگ ترکیه و ... حالا در لیگ برزیل نیز موفق نبوده است و با وجود آن که در سن فوتبالی مناسبی قرار دارد، برای یک بار دیگر باید در جستجوی تیم باشد.

4125