کنایه کاپیتان منچستریونایتد به اونانا

کنایه کاپیتان منچستریونایتد به اونانا

پایگاه خبری فوتبالی - برونو فرناندز کاپیتان منچستریونایتد معتقد است که دلیل نبردن این تیم، دریافت گل‌های واقعاً بد بوده است.

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب در ادامه هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا، تیم های گالاتاسرای و منچستریونایتد به مصاف هم رفتند. در ابتدا شیاطین سرخ توانستند تا قبل از دقیقه 20 با دو گل پیش بیافتند، اما ضربات ایستگاهی حکیم زیاش و اشتباهات مضحک آندره اونانا باعث شد تا منچستریونایتد در نهایت بازی 3-1 برده را با تساوی 3-3 عوض کند و حالا باید برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ را در الدترافورد شکست دهد. 

به نقل از سایت گل، فرناندز به TNT Sports گفت: "واقعا سخت است. ما واقعاً گل های خیلی بدی خوردیم. می توانستیم هیچ کدام از گل ها را نخوریم. دو بار در بازی پیش افتادیم و موقعیت های بسیار زیادی خلق کردیم، اما نتوانستیم بیشتر از 3 گل بزنیم. چیزی برای توضیح دادن ندارم. ما 2 گل بد خوردیم و حالا کاری از دست ما ساخته نیست. البته می توانستیم در صحنه های آن دو گل، عملکرد بهتری داشته باشیم، اما فوتبال همین است. هر زمانی که گل می خوردیم، فرصت جبران کردنش را داشتیم. در پایان بازی، 4 بار می توانستیم دروازه گالا را باز کنیم."

4416