افشای مذاکرات لیونل مسی برای پیوستن به منچسترسیتی در سال 2020

افشای مذاکرات لیونل مسی برای پیوستن به منچسترسیتی در سال 2020

پایگاه خبری فوتبالی- یک کتاب جدید فاش کرده  که لیونل مسی با پپ گواردیولا برای انتقال به منچسترسیتی در تابستان ۲۰۲۰ ملاقات کرده است.

به گزارش فوتبالی ، مسی در آن زمان و  هنگامی که خواستار فسخ قراردادش شد، یک بحران عجیب را در تیم بارسلونا ایجاد کرد. با توجه به مطالب کتاب جدید مارتی پرارنائو، به نام خداحافظ پپ، علاقه مسی برای پیوستن به منچسترسیتی از طریق پیام واتس اپ از سوی سرخیو آگوئرو اعلام شده بود که  در این پیام مسی از اگوئرو پرسیده بود که گواردیولا تا چه مدت با منچسترسیتی قرارداد دارد. طبق ادعای این کتاب چند روز بعد از این پیام یک گفتگوی مستقیم بین مسی و گواردیولا صورت گرفت که منجر به ملاقاتی حضوری در خانه گواردیولا در بارسلونا شد.

گفته می شود که این دو بازیکن با گواردیولا گفتگوی مستقیم داشتند و گواردیولا خواستار انتقال بازیکن سابق خود بوده و به شاگرد سابقش حتی در مورد آب و هوای بارانی شهر منچستر نکاتی را گفته بود. بنا به اطلاعات این کتاب، مسی بر اینکه می خواهد از بارسلونا جدا شود، مصمم بوده است.در نهایت، مکالمه جدی بین طرفین نتوانست مسی را از نظر شرایط گوناگون راضی کند و این انتقال منتفی شد. بارسلونا بر سر بند فسخ ۷۰۰ میلیون یورویی این بازیکن در همان سال پافشاری کرد. مسی در نهایت موافقت خود را برای ماندن در آخرین سال قراردادش اعلام کرد و تصمیم خود را در مصاحبه ای اختصاصی با وبسایت گل اعلام کرد. یک سال بعد، قرارداد مسی با باشگاه بارسلونا که به دلیل قوانین فیرپلی مالی لالیگا دچار مشکل شده بود و قادر به ارائه شرایط مورد نظر مسی نبود، به پایان رسید. با این حال، این پاری سن ژرمن بود که توانست با این بازیکن را متقاعد کند.نویسنده این کتاب افشاگری های جدید دیگری نیز در مورد گواردیولا داشته است. این نویسنده برای نوشتن کتاب خود در سال ۲۰۱۴ یعنی محرمانه های پپ ، یک فصل کامل را در اطراف پپ گواردیولا در بایرن مونیخ گذراند.

۱۰۰۹