آخرین وضعیت دو مصدوم لیورپول پیش از بازی با آتالانتا

آخرین وضعیت دو مصدوم لیورپول پیش از بازی با آتالانتا

پایگاه خبری فوتبالی- یورگن کلوپ سرمربی لیورپول پیش از دیدار با لاسک در لیگ اروپا، وضعیت آمادگی آلیسون بکر و دیوگو ژوتا را توضیح داد.

به گزارش فوتبالی ، کلوپ توضیح داد اگرچه آسیب دیدگی دروازه بان شماره ۱ تیم او آنطور که تصور می شد شدید نبوده آلیسون همچنان  تعدادی از بازی های مهم را از دست خواهد داد. آلیسون در تساوی ۱-۱ لیورپول مقابل منچسترسیتی در آخر هفته گذشته دچار مصدومیت شده بود اما در وقت های اضافه همچنان با مصدومیت ساق پا در بازی باقی ماند. پس از پایان بازی کلوپ از وضعیت دروازه‌بان خود نگران به نظر می رسید. در مورد آلیسون  تصور می‌شد که او سریع‌تر به میادین بازگردد، اما کلوپ حالا مصدومیت او را شدیدتر توصیف کرده است. 

کلوپ در آستانه دیدار لیورپول مقابل لاسک در لیگ اروپا گفت: "آلیسون و ژوتا هر دو از ترکیب تیم بیرون هستند. آلیسون کمی بهتر از قبل است و روز به روز بهتر خواهد شد. البته او نمی تواند فردا و یکشنبه بازی کند. وضعیت آلیسون خوشبختانه آنقدر که تصور می شد بد نیست. اما مصدومیت دیوگو ژوتا احتمالا کمی بیشتر طول بکشد. ما دقیقاً نمی دانیم چه مدت اما مصدومیت او کمی شدیدتر است. باید ببینیم چه پیش خواهد آمد."

آلیسون یکی از بهترین های لیورپول در ابن فصل بوده است و یک دوره غیبت طولانی بر روی عملکرد این تیم می تواند تاثیر منفی داشته باشد. با این حال، هوادارن این تیم امید دارند که او به موقع برای بازی مقابل منچستریونایتد در ۱۷ دسامبر آماده باشد. مصدومیت آلیسون به این معناست که شانس بازی برای کلهر وجود خواهد داشت که در ترکیب تیم حضور داشته باشد. 

۱۰۰۹