نورسیده پرسپولیس؛ پریرا هم شکایت کرد

نورسیده پرسپولیس؛ پریرا هم شکایت کرد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پرسپولیس که در فکر قسط چهارم بوژیدار رادوشوویچ بود حالا با یک پرونده و شکایت جدید مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، شکایت بازیکنان و مربیان خارجی سرخابی‌ها و محکومیت این دو باشگاه آنقدر تکرار شده که دیگر ارزش خبری ندارد. هر بازیکنی که از این دو تیم جدا می‌شود قطعا چند ماه بعد شکایتش به باشگاه می‌رسد و خبر کسر امتیاز و جریمه مالی هم پشت سر آن شنیده می‌شود. 

این بار نوبت لئاندرو پریراست که این داستان تکراری را بازنویسی کند.

در پایان لیگ بیست و دوم لئوناردو پریرا درحالی که با باشگاه پرسپولیس یک فصل دیگر قرارداد داشت، به صورت توافقی و بعد از بخشودگی مبلغی از قرارداد خود، از این تیم به صورت رسمی جدا شد. 

بر اساس توافق قرار بود که باشگاه مبلغ 143 هزار دلار به این بازیکن پرداخت کند اما این پول پرداخت نشده و حالا پریرا از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده است.

در مورد این که چرا باشگاه پرسپولیس به وعده‌اش عمل نکرده گویا باشگاه پرسپولیس از فیفا خواسته که از محل درآمدهای پرسپولیس این مبلغ پرداخت شود اما پاسخ‌های فیفا در این مدت این بوده که این خواسته بررسی می‌شود.

 تعلل فیفا در پاسخ نهایی به سرخپوشان در نهایت باعث می‌شود تا موعد پرداخت پول برسد و وکیل پریرا هم شکایت کند. گویا باشگاه پرسپولیس در حال رایزنی با وکیل این بازیکن است تا از او مهلت گرفته تا فیفا این مبلغ را پرداخت کند.

4326