هشدار پپ گواردیولا به بازیکنان منچسترسیتی پس از کامبک زدن مقابل لایپزیش

هشدار پپ گواردیولا به بازیکنان منچسترسیتی پس از کامبک زدن مقابل لایپزیش

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی به بازیکنان منچسترسیتی هشدار داد که از اشتباهات خود درس بگیرند و دیگر آن ها را تکرار نکنند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های منچسترسیتی و لایپزیش در استادیوم اتحاد به مصاف هم رفتند. در ابتدا لایپزیش با 2 گل در نیمه اول از قهرمان سال گذشته اروپا و انگلیس پیش افتاد، اما در نیمه دوم سیتی توانست کامبک بزند. در این بازی، مانوئل آکانجی و روبن دیاز، مرتکب اشتباهات عجیبی مرتکب شدند. سیتیزن ها در 3 بازی گذشته خود حالا 7 گل دریافت کرده اند.

به نقل از سایت اسکای، پپ گواردیولا پس از پایان بازی گفت: "خوردن چهار گل اصلاً نرمال و طبیعی نیست، اما مقابل چلسی 4 گل خوردیم و امشب نیز ممکن بود 4 گل بخوریم، حقیقت این است. این اتفاقات فصل گذشته رخ نمی داد. ما راجع به آن صحبت کردیم. فوتبال همین است و اشتباهات انسانی در آن رخ می دهد، اما باید پیشرفت کنیم. تصمیماتی که در بازی مقابل لیورپول گرفتیم، خوب بودند. بعضی وقت ها احساس می کنم که بازیکنان استرس دارند. کارت زرد روبن دیاز واقعاً الکی بود. باید بهتر شویم و امروز خوش شانس بودیم که نباختیم."

4416