جایگاه متزلزل سرمربی میلان پس از شکست خانگی مقابل دورتموند

جایگاه متزلزل سرمربی میلان پس از شکست خانگی مقابل دورتموند

پایگاه خبری فوتبالی - استفانو پیولی سرمربی میلان فاش کرد که بعد از شکست سه بر یک مقابل بروسیا دورتموند، خیلی سریع با مقامات روسونری تماس گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب در گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا، بروسیا دورتموند موفق شد با ارائه یک بازی منطقی، میلان را در سن سیرو با حساب سه بر یک شکست دهد تا صعودش را به مرحله بعد قطعی کند. در آن سو میلان پنج امتیازی باقی ماند و حالا همه چیز به بازی هفته آخر مقابل نیوکاسل و همچنین نتیجه دیدار پاریسن ژرمن - دورتموند بستگی دارد. 

پیولی پس از پایان بازی گفت: "فکر می کنم بیشتر از اینکه نیاز داشتیم از نظر فنی واکنش نشان دهیم، باید از نظر عقلی و ذهنی واکنش نشان بدهیم. چند بار می توانستیم در بازی از دورتموند پیش بیافتیم و نتیجه بازی را طور دیگری رقم بزنیم. تا زمانی که تیم برای کسب پیروزی تلاش می کرد، هواداران همراه ما بودند و تشویق می کردند. من ناراحتی آن ها را درک می کنم، چون خودمان نیز ناامید هستیم. وظیفه ما این است که بهتر شویم."

پیولی در ادامه راجع به اینکه با مدیران باشگاه میلان تماسی داشته یا نه گفت: "بله، بله. ما پس از پایان بازی در رختکن با هم صحبت کردیم. نمی توانم بگویم چه چیزهایی گفتیم."

4416