ادعای عجیب سرمربی پاریسن ژرمن راجع به بازی با نیوکاسل

ادعای عجیب سرمربی پاریسن ژرمن راجع به بازی با نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز انریکه سرمربی اسپانیایی پاریسن ژرمن معتقد است که آن ها شایسته کسب 3 امتیاز مقابل نیوکاسل بودند.

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب از هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا، تیم های پی اس جی و نیوکاسل در ورزشگاه پارک دو پرنس مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند. در این بازی جذاب و بحث برانگیز، یک پنالتی در دقیقه 90+8 به سود پی اس جی اعلام شد که باعث شد تا تیم فرانسوی از شکست فرار کند و هنوز شانس زیادی برای صعود به مرحله حذفی داشته باشد. این پنالتی مشکوک، واکنش های زیادی در شبکه های مجازی به همراه داشت. 

لوئیز انریکه در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: "ما خیلی راحت می توانستیم نتیجه ای بهتر از مساوی به دست بیاوریم. در طول بازی، ما تیم بهتر میدان بودیم و موقعیت های فراوانی خلق کردیم. کاملاً شایسته کسب سه امتیاز و پیروزی بودیم و نتیجه مساوی برای ما خیلی ناامید کننده بود. اما دیگر نمی توانیم کاری انجام دهیم و باید به فکر بازی آخر مرحله گروهی مقابل بروسیا دورتموند باشیم."

با این تساوی، پاریسن ژرمن با 7 امتیاز پشت دورتموند 10 امتیازی در رده دوم گروه مرگ قرار گرفت. تیم های نیوکاسل و میلان با 5 امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

4416