کوچک‌زاده: وقتی نتیجه نگیریم بین اعضای خانواده نساجی سوء تفاهم پیش می‌آید

کوچک‌زاده: وقتی نتیجه نگیریم بین اعضای خانواده نساجی سوء تفاهم پیش می‌آید

پایگاه خبری فوتبالی - سرپرست تیم نساجی درمورد دلیل استقبال کم هواداران از بازی با بمبئی سیتی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی ، فرهاد کوچک‌زاده درمورد برتری ۲ بر صفر نساجی مقابل ممبئی سیتی، اظهار داشت: ما شرایط خوبی نداشتیم و همه این موضوع را می‌دانید. این پیروزی در جدول تأثیری ندارد، اما امیدوارم مرهمی بر زخم دل هواداران باشد و باعث شود با روحیه بهتر به مسابقات لیگ برتر برگردیم. امیدوارم با حمایت مردم خوب مازندران و هواداران نساجی بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی در مورد اینکه نساجی پس از ۷۱ روز موفق به کسب پیروزی شد و اخرین برد این تیم به ۲۷ شهریور و بازی با همین حریف هندی بازمی‌گردد، تصریح کرد: فوتبال بالا و پایین زیاد دارد. متأسفانه باخت‌های پی در پی روحیه تیم را پایین آورد. مقداری سوء‌تفاهمات پیش آمد، ولی می‌دانیم دل هواداران نساجی با تیم است. ما هم دل‌مان با هواداران است. سرمایه اصلی نساجی، هواداران هستند و اطمینان دارم این تیم نتایج خوبی می‌گیرد. هفته بعد هم بازی سختی مقابل الهلال داریم و اطمینان بازیکنان مردانه می‌جنگند. شک نکنید در لیگ هم نتایح خوبی می‌گیریم.

سرپرست تیم فوتبال نساجی در واکنش به قهر کردن هواداران و اینکه آنها اعتقاد دارند ادامه این وضعیت وقت‌کشی است، گفت: این مسئله یک چیز نرمال است که وقتی در فوتبال نتیجه نگیرید، هواداران ناراحت شوند. عشق هواداران، نساجی است و باید تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم تا آنها با ما بار دیگر  آشتی کنند. بار دیگر می‌خواهیم شور و شعف را در ورزشگاه وطنی قائمشهر ببینیم.

کوچک‌زاده درخصوص رابطه مهدی رحمتی با هواداران نساجی، عنوان کرد:  وقتی ببازید،  سوءتفاهم‌هایی بین اعضای خانواده پیش می‌آید. تماشاگران نساجی جزء خانواده ما هستند.

وی درخصوص دلیل ممنوع المصاحبه شدن بازیکنان نساجی خاطر نشان کرد: تیمی که می‌بازد برای اینکه حواشی‌اش کمتر شود، بازیکنانش سعی می‌کنند کمتر مصاحبه کنند. باشگاه خواسته بازیکنان صحبت نکنند.

سرپرست نساجی در واکنش به اخراج سه بازیکن نساجی در پنج دیدار قبلی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: اشتباه بازیکنان بوده است. بازیکن ما خطای فنی کرد و داور تصمیم درستی گرفت.

کوچک‌زاده درمورد برنامه‌های باشگاه برای جذب بازیکن در نیم فصل، توضیح داد: صد در صد این کار را انجام می‌دهیم.

1470