فرار پی‌اس‌جی از شکست با یک پنالتی مشکوک/ از فرش به عرش رسیدن گواردیولا در یک نیمه

فرار پی‌اس‌جی از شکست با یک پنالتی مشکوک/ از فرش به عرش رسیدن گواردیولا در یک نیمه

پایگاه خبری فوتبالی - تیم های منچسترسیتی و بروسیا دورتموند مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند و بازی نیوکاسل - پاریسن ژرمن با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در گروه F که به گروه مرگ نیز مشهور است، دو بازی بسیار حساس برگزار شد. 

پاریسن ژرمن در استادیوم پارک دو پرنس میزبان نیوکاسل بود و به شدت دوست داشت تا انتقام شکست چهار بر یک دور رفت را از این تیم انگلیسی بگیرد و همچنین صعودش را به مرحله حذفی قطعی کند. پیش از آغاز این بازی، نیوکاسل با چهار امتیاز در قعر گروه قرار داشت و شاگردان لوئیز انریکه با شش امتیاز در جایگاه دوم بودند. در دقیقه 24، الکساندر ایساک موفق شد دروازه پی اس جی را باز کند. بعد از این گل، پاریس سراسر تهاجمی شد و تا آخرین لحظه جنگید تا اینکه در دقیقه 90+8 یک پنالتی به سود آن ها اعلام شد و کیلیان امباپه موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند تا پی اس جی از شکست غیر منتظره فرار کند.

در دیگر بازی این گروه، بروسیا دورتموند در سن سیرو با حساب سه بر یک از سد میلان عبور کرد تا با 10 امتیاز، صعودش را به مرحله حذفی قطعی کند. زنبورها با 10، پی اس جی با 7 و تیم های نیوکاسل و میلان با 5 امتیاز به ترتیب در رده های اول تا چهارم قرار دارند. مارکو رویس، آدیمی و جیمی باینو گیتنز برای دورتموند گلزنی کردند و تک گل میلان را سامئول چاکووئزه به ثمر رساند.

در گروه G، منچسترسیتی میزبان لایپزیش بود که در ابتدا با دو گل از حریفش عقب افتاد، اما تعویض های گواردیولا در نیمه دوم جواب داد و سیتی در نهایت با نتیجه سه بر دو پیروز شد. ارلینگ هالند، فیل فودن و خولین آلوارز برای سیتیزن ها گلزنی کردند. سیتی و لایپزیش صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کردند. 

4416