پاری سن ژرمن به دنبال فروش مهاجم جوان خود

پاری سن ژرمن به دنبال فروش مهاجم جوان خود

پاریس سنت ژرمن آماده فروش هوگو اکیتیکه مهاجم جوان خود در ژانویه است.

به گزارش فوتبالی ، چند باشگاه لیگ برتری انگلیس از جمله نیوکاسل قبل از اینکه ۱۸ ماه پیش ابن بازیکن از  رمس به پاری سن ژرمن برود نزدیک به جذب این بازیکن جوان فرانسوی بودند و حالا دوباره برای جذب این بازیکن اشتیاق خود را نشان داده اند. وستهام نیز دیگر تیم لیگ برتری انگلیس بود که در ماه آگوست برای جذب این جوان مشتاق بود  در حالی که کریستال پالاس نیز قبلاً به این بازیکن علاقه نشان داده بود. 

اکیتیکه در ژوئیه ۲۰۲۲ با مبلغی بیش از ۳۰ میلیون پوند توسط پاری سن ژرمن به خدمت گرفته شد، اما در فصل گذشته پشت سر بازیکنانی مثل کیلیان امباپه، نیمار و لیونل مسی، برای حضور در تیم تلاش کرده بود. دو بازیکن این مثلث اخیر در تابستان جدا شدند، اما اکیتیکه باز هم به یک بازیکن فراموش شده در پارک دو پرنس در این فصل تبدیل شده است. این بازیکن ۲۱ ساله تنها ۹ دقیقه در فصل جاری بازی کرده است که در تساوی ۰-۰ آگوست در خانه مقابل لوریان به عنوان یک بازیکن فرعی به پایان رسید. در واقع او تنها دو بار دیگر در لیست تیم بوده  که آن هم مربوط به سه ماه پیش بود.

پاری سن ژرمن ترجیح می دهد اکیتیکه را بفروشد زیرا این بازیکن از چند باشگاه خارج از لیگ برتر نیز پیشنهاد دارد اما ممکن است به صورت قرضی با گزینه خرید این انتقال صورت  گیرد. اکیتیکه در تابستان گذشته نیز به ترک پاری سن ژرمن نزدیک شد و باشگاه مشتاق بود او را در قرارداد خود برای جذب راندال کولو موانی از فرانکفورت بگنجاند. در حالی که فرانکفورت نیز به این انتقال زاضی بود اکیتیکه تصمیم گرفت به باشگاه بوندسلیگایی نرود.

۱۰۰۹