احمدزاده: از رضاییان عذرخواهی می‌کنم

احمدزاده: از رضاییان عذرخواهی می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک سپاهان ضمن عذرخواهی از هم‌تیمی‌اش گفت: با برتری مقابل نیروی هوایی عراق یک گام به صعود در لیگ قهرمانان آسیا نزدیک‌تر شدیم.

به گزارش فوتبالی، فرشاد احمدزاده پس از برد یک بر صفر سپاهان مقابل نیروی هوایی عراق گفت: از همه از هواداران تشکر می‌کنم که خیلی انرژی گذاشتند. سه امتیاز را گرفتیم و یک گام به صعود نزدیک‌تر شدیم.

وی درخصوص اخراج 2 بازیکن سپاهان اظهار داشت: شرایط بازی سخت شد، ولی وقتی در تیمی بازی می‌کنید که هدف‌تان در ابتدا تیم بودن است، حتی می‌توانید با 9 نفر هم برنده شوید. بعد از اخراج حسین‌نژاد تصمیم گرفتیم تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم. بعد از آن یک بازیکن اخراجی دیگر داشتیم. خدا را شکر در آن 10 دقیقه همه نفرات تمام توانشان را گذاشتند و مهم این بود که سه امتیاز را گرفتیم.

احمدزاده درباره صحنه گلزنی‌اش عنوان کرد: اول از همه مطمئن بودم در آفساید نیستم، اما بعد از آن کمی ترسیدم. از رامین رضاییان معذرت می‌خواهم. در آن صحنه سایه رضا اسدی را دیدم و فکر کردم که مدافع حریف به سمت توپ می‌رود. بعد از گل دیدم که اسدی بوده است. به هر حال دست رامین درد نکند.

هافبک سپاهان درباره عدم حضورش در لیست تیم ملی گفت: همیشه به نظر قلعه‌نویی احترام می‌گذارم. وقتی بحث ملی است، شما باید به پیراهن تیم ملی احترام بگذارید. همه کسانی که در تیم ملی حضور دارند، شایسته‌ترین نفرات و دوستان من هستند. حرف زدن درباره تیم ملی درست نیست. فقط می‌توانیم آرزوی موفقیت کنیم که با همدلی در جام ملت‌های آسیا بهترین نتیجه را بگیریم.

وی درباره شانس صعود سپاهان و پرسپولیس گفت: بحث ملیت که می‌شود، همه ایرانی هستیم و رنگ‌ها فرقی ندارد. ان‌شاءالله هر دو تیم صعود کنند و مراحل بالاتر با هم بازی کنیم و یک دیدار جذاب شکل بگیرد.

7474