تمجید کاپیتان لیورپول از عملکرد آرنولد در پست جدید

تمجید کاپیتان لیورپول از عملکرد آرنولد در پست جدید

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان باشگاه لیورپول به تمجید از عملکرد ترنت الکساندر آرنولد در پست جدید پرداخت.

به گزارش فوتبالی ، علیرغم اینکه پست ترکیبی بازی الکساندر-آرنولد هنوز برای لیورپول تازه است، ویرجیل فن دایک از خلاقیتی این بازیکن که برای باشگاه به ارمغان می آورد تمجید کرده است. از ماه آپریل، یورگن کلوپ ساختار تیم لیورپول را بر اساس نقاط قوت این بازیکن انگلیسی تغییر داده است. این بازیکن ۲۵ ساله زمانی که قرمزها مالکیت توپ را در اختیار دارند به خط میانی می رود، در حالی که در کار دفاع به نقش پست خود باز میگردد. او شنبه شب در اتحاد در تساوی ۱-۱ مقابل منچسترسیتی با یک شوت توپ را به گوشه پایین دروازه منچسترسیتی فرستاد و بازی را به تساوی کشاند.

فان دایک در گفتگو با The Athletic در این باره گفت: "این در مورد نشان از خلاقیت آرنولد است. ما این تغییر را از آپریل شروع کردیم و فکر می کنم عملکرد بسیار خوبی داشتیم که در اجرای آن خوب عمل کردیم. ما هنوز در حال پیشرفت هستیم، آرنولد هم هنوز در حال یادگیری است تا در شرایط جدید خود را تطبیق می دهد. منچسترسیتی از این نظر خوب است که برنامه تیمی مناسبی دارد و ما نیز در این زمینه بهتر و بهتر می شویم. این یک روش جدید است و هنوز باید روی آن کار می کنیم تا  بتوانیم از آن سود کامل را ببریم."

او افزود: "من آرنولد این آزادی را دارد که دفاع و حمله را با هم ترکیب کند و باید این کار را درست انجام دهد، زیرا می بینید که تیم ها در بعضی مواقع این تاکتیک را ناقص انجام می دهند، بنابراین او باید بتواند در دفاع و حمله تناسب ایجاد کند. این یک چالش تغییر خوب برای آرنولد است و روز شنبه آرنولد این کار را به خوبی انجام داد زیرا بدیهی است که او‌ روبروی یکی از خوش فرم ترین وینگر ها  یعنی جرمی دوکو بازی می کرد."

الکساندر آرنولد در بازی های ملی اخیر در نقش هافبک دفاعی برای انگلیس بازی کرده است، اما فن دایک اعلام کرده است که فعلاً برنامه ای برای تکرار این نقش در سطح باشگاهی وجود ندارد.

۱۰۰۹