پیش‌بازی نساجی - بمبئی/ به دنبال پیروزی در بازی تشریفاتی

پیش‌بازی نساجی - بمبئی/ به دنبال پیروزی در بازی تشریفاتی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا نساجی بعد از مدتها می‌تواند رنگ برد را ببیند؟ 

به گزارش فوتبالی، اوضاع در چند وقت اخیر، اصلا باب میل مهدی رحمتی و شاگردانش نبوده و این تیم از 5 بازی آخرش فقط یک امتیاز گرفته است. 

70 روز از آخرین برد تیم پرتماشاگر قائمشهری می‌گذرد و نساجی امیدوار است همانطور که در بازی رفت توانست نماینده هند را شکست دهد، در بازی برگشت هم از سد این تیم بگذرد. جدال تشریفاتی: نساجی و بمبئی باتوجه به نتایجی که در 4 مسابقه قبلی خود کسب کرده‌اند از گردونه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کنار رفته‌اند و فقط برای تعیین جایگاه بهتر در جدول گروه به مصاف هم می‌روند. 

کابوسی به نام ورزشگاه آزادی: آخرین باری که نساجی در ورزشگاه آزادی، به عنوان تیم برنده از زمین خارج شده مربوط به فینال دو فصل قبل جام حذفی است. 

این تیم در 5 بازی آخرش در این ورزشگاه، فقط شکست خورده و باید دید فردا این طلسم شکسته خواهد شد یا نه. نتیجه هفته گذشته: نساجی در بازی قبلی خود 2 بر یک مغلوب ذوب آهن شد و بمبئی هم در آخرین جدال خود 2 بر صفر مغلوب الهلال شد. در لیگ قهرمانان آسیا هم نساجی با نتیجه 1-3 از نوبهار شکست خورد. 

وضعیت در جدول: نساجی با 3 امتیاز در رده سوم گروه D قرار دارد و بمبئی بدون امتیاز در قعر گروه است.  هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا  نساجی - بمبئی هندوستان سه‌شنبه 7 آذر، ساعت 19:30 

9098