نظر ستاره پرتغالی راجع به ذهنیت بارسلونا

نظر ستاره پرتغالی راجع به ذهنیت بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو کانسلو مدافع پرتغالی هرگونه ادعا راجع به ضعیف بودن ذهنیت تیم بارسلونا را رد و اذعان کرد که آن ها تیم جوانی هستند و باید چیزهای بیشتری یاد بگیرند.

به گزارش فوتبالی، در روز شنبه تیم های بارسلونا و رایو وایکانو از هفته چهاردهم لالیگا به مصاف هم رفتند که در نهایت به نتیجه ای بهتر از یک بر یک دست نیافتند. این تساوی باعث شد تا فاصله آن ها با رئال مادرید به چهار امتیاز افزایش پیدا کند و همچنین در صورت پیروزی خیرونا، آن ها با صدر جدول اختلاف شش امتیازی خواهند داشت. 

کانسلو راجع به اوضاع بلوگرانا گفت: "در چند بازی اخیر، نتوانستیم آن طوری که می خواهیم بازی کنیم، اما مقابل رایو احساس بهتری داشتیم. البته 10/10 نبودیم، اما باید پیشرفت کنیم و همچنین بازیکنان مهمی مثل فرنکی دی یونگ به ترکیب اصلی بازگشته اند. نکته مثبت در فوتبال این است که شما 3 روز بعد دوباره فرصت بازی کردن دارید تا بتوانید پیروز شوید و اعتماد به نفس کسب کنید."

"فکر نمی کنم بارسلونا مشکل ذهنیت برنده داشته باشد، چون من همیشه دیده ام که بارسلونا برنده می شود. ما تیم بسیار جوانی هستیم و شاید مثل دیگر تیم ها با تجربه نباشیم، اما سال به سال بهتر خواهیم شد."

4416